ja klikt een beetje raar hahaha. maar vaak s'nachts maakt onze baby zon herrie. echt zon grommend/ kreunend geluid. draait dan ook veel met haar hoofdje heen en weer maar ze slaapt wel gewoon. als ik ze dan ovr haar hoofdje aai en het speentje in haar mond doe wordt ze weer rustig. is ze dan aan het dromen of wat? vind het wel grappig dat zon kleintje zon lawaai kan maken.
Oh, zo herkenbaar. Mijn zoontje deed dat ook zo. En zo erg dat we met 6,5 week besloten om hem in zijn eigen kamer te laten slapen (terwijl ik nog BV deed) en wat gebeurde er? Hij sliep door. Dat grommen maakte mij wel wakker (papa natuurlijk niet ) maar meneertje sliep gewoon door Gaat vanzelf over
Heir hetzelfde. Onze dochter maakt ook vaka kreunende geluiden in haar slaap. Zelf denk ik dat ze dan alle prikkelen van de dag aan het verwerken zijn.
ja zou kunnen ze is gister voor het eerst naar het buro geweest dus kan best spannend voor dr geweest zijn misschien. voor mama in ieder geval wel hahaha
idem, ik heb haar toen ook op haar eigenkamertje gedaan, zij slaapt beter en ik ook, papa viel zelf tijdens huilbuien weer in slaap
hahhaha wat grappig, ook hier vonden een soort van oude snurkende opa en in het wiegje! inderdaad na een week of 6 besloten om haar midden in de nacht te verplaatsten naar haar eigen kamertje omdat wij geen oog dicht deden en zij gewoon prinsheerlijk lag te slapen!