...En de oproep voor de 2e babydoos ook al Toen ik nog zwanger was kreeg ik driemaal een oproep om de zwangerdoos te halen. Met een heeeeeeeel klein beetje schuldgevoel heb ik ze alledrie opgehaald. Blijf toch ook een beetje een Nederlandse Nu na Leo's geboorte verbaasde ik me erover dat ik geen oproep had gekregen om zo'n babydoos te halen. nog steeds diezelfde Nederlandse hebbert die ik ben, een e-mail gestuurd: geen reactie dus maar opnieuw aangemeld: geen reactie. Tot vorige week, een persoonlijk uitgetypte brief (zonder al te veel logo's en in een gewone witte envelop) met de uitleg: ...bij prenatal kunt u alsnog de doos komen halen. Dus ik denk Joepie, eindelijk een oproepje en meteen naar de winkel gegaan. Thuis snel kijken wat erin zit, leuke spulletjes hoor. Nu vandaag krijg ik het blad Wij jonge ouders weer bij de post met... ...Jawel, weer een oproep om de doos te halen. Ik kijk stiekem al uit naar de 3e oproep Groet van Kiki
Leo is ook al bijna 4 maanden. Denk dat wij de babydoos dus ook pas achter een tijdje krijgen, ik heb m ook nog niet gekregen... Enne, Kiki, als hun zo dom zijn om zoveel afhaalbewijzen te sturen: geniet ervan Ik zou ze ook allemaal gaan halen hoor!!! Wat zit er allemaal in trouwens?
ik heb gister ook de post ontvangen van wij jonge ouders, er lagen 2 boekjes in met JAWEL ook 2 waardebonnen om de baby doos op te halen!! lekker toch kan nie genoeg ervan hebben haha
Hihi, wat er inzit ga ik lekker niet verklappen Bovendien kan ik me niet alles herinneren. Die stomme ont-zwangerschapsdementie ook Groet van Kiki
hahaha, nou ik heb dus het zelfde. Vorige maand heb ik een gewone brief gehad van Prenatal dat ik de doos kon ophalen. Nu kreeg ik bij Wij jonge ouders die ik gisteren kreeg de 2e oproep! Ik heb ook die zwangerschapsdoos 3x opgehaald dus ik ben benieuwd of ik deze ook 3x ga krijgen hihii. Tis een erg leuke doos moet ik zeggen zitten leuke dingen in!
hihi dank je @ Djara heb je jezelf opgegeven of ben je door anderen opgegeven. Dat helpt nl ook. Ik heb En mezelf opgegeven en door anderen, dan zit je dus vaker in het bestand
ik kreeg juist bericht om de babydoos op te halen 3 wkn terug... maar toen was me beeb niet eens geboren.... heb tot nu toe 2 blije dozen gehad en 1 babydoos en kreeg vandaag weer een papiertje om blije doos op te halen...
Ik heb ook de doos van de Etos gekregen en volgens mij wordt je bij de geboorte dan benaderd door Felicitas. Hiervan heb ik alleen nooit bericht gekregen. Wanneer zijn jullie bij de geboorte gebeld hierover? Groetjes, Wendy