mag ik het toch nog wel vragen? daar is het forum voor vind het een beetje rare opmerking hoe je het zo stelt? ik ben niet zo ver in mijn zwangerschap en ik heb gewoon nog wat vraagjes...en misschien bedoelde je het niet zo, maar van mij mag het wel wat minder
nou dan zal het wel aan mij liggen maar ik zeg toch ook je mag het nisschien niet zo bedoeld hebben..maaar enniewayyyyy het is al goed hooor leg het maar op mijn zwangerschapshormonen, en mijn slaapgebrek hahaha maar ik neem jullie adviezen aan en blijf gewoon lekker op mijn buikje liggen 8) 8)
gewoon lekker doen inderdaad. Je merkt het vanzelf wel. Hier nog aan buikslaper en zoals DAGDAG al aangaf hebben wij (feb. mama's) het hier net deze week over gehad. Dat het voor ons niet meer gaat en we op onze zij slecht slapen. Maar merk dat het voor sommige al beter gaat, denk kwestie van wennen aan op je zij slapen en lekker veel kussen of een voedingskussen gebruiken waar je tegen aan kunt liggen. Geniet er NU dus nog vooral van dat je nog heerlijk op je buik kunt slapen!
@nachtvlinder:Huh..? Ik bedoelde het helemaal niet gemeen ofzo. Ik bedoel ermee te zeggen dat je het helemaal niet als een probleem moet zien zolang je nergens last van hebt. Schuilt niks hards achter aan wat ik schreef, echt niet.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm ik slaap nog steeds op mijn buik hoor! wel hal fmet 1 opgetrokken been maar toch ik lig op mijn buik anders doe ik ook echt geen oog dicht!
@ rabia oohh dat weet ik ook hoor bij deze ook mijn excuus hahah ik zei al het zijn gewoon mij zwangerschapshormonen en las het gewoon verkeerd... en ik weet dat het niet zo bedoeld was maar ben blij dat ik gewoon op mijn buik kan slapen hihih maar blijft toch een enge gedachten..maar ja ik zie wel tot hoe lang het me lukt
Gewoon lekker op je buik blijven liggen tot het niet meer gaat. Met een beetje geluk kun je daarna nog lang half op je buik/half op je zij liggen, dat went echt wel. En op het laatst komt er van slapen toch niet zoveel meer, in welke houding dan ook Eigenlijk zouden we een gat in ons bed moeten zagen waar de buik in past, hihi. Trouwens, buikslapen is een van dingen waar ik me het meest op verheug, straks na de bevalling!
Oooh ...........ik was al bang dat ik iemand boos had gemaakt. Dat wil ik niet. Maar gewoon lekker op je buik slapen hoor, ik heb ook wel eens gehad dat ik echt plat op mijn buik lag met 25 weken was dat en toen werd ik wel wakker in de nacht omdat het pijn deed. Dus ik merkte het wel, maar schade zal het niet aanrichten daar zit je kindje te verborgen voor. Het gaat allemaal vanzelf en bij de eerste had ik ook dat soort vragen en je bent heel onzeker maar nu weet ik dat je buik best veel kan hebben en dat je het heel snel merkt als je iets fout doet. Het lijkt inderdaad wel eng en ja het gaat om je kindje dus mag je bezorgd en bang zijn. Heb ik ook hoor. Gewoon lekker slapen zoals jij wilt zolang je buik dat toelaat.