babygeluidjes bij oprah tot 3 maand!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sim, May 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

wie heeft dat gezien, ik had het opgenomen, maar jammer genoeg is elijah al 4 maand.

maar als je goed kijkt kan het best kloppen met wat die vrouw zei.

het is de uitzending van gister (vrijdag 11 mei) misschien kan ie nog bij uitzendig gemisd ofzo bekeken worden, maar het is wel erg interresant en het is ongeveer de eerste 10 minuten van de uitzending.

2. christina

christina Niet meer actief

Ik heb de uitzending gezien en de woordjes even opgeschreven.

Neh = Honger

Heh = Moe

Owh= Onbehagelijk

Aier= Krampjes

Eh= Boertje laten

3. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  4. Gul

Gul Actief lid

Sep 27, 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Nou ik heb het gezien, maar ik kan het bij mijn beeb er niet van opmaken wat hij nu bedoeld hoor.
    Hij wilt constant aan de borst. En ik hoor geen verschil in die klanken van neh en heh en eh.
    Mischien ben ik gewoon geen goeie luisteraar :(.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik heb het ook eerder gezien, maar ik kon er ook niks mee....hihi slechte mama ;)

6. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    ik hoorde het gisteren van een collega, helaas niet gezien.
    thanks voor de link en de woordjes, ga mijn best doen om het verschil te horen

groetjes susanne

7. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    hmmm... ik had er nog nooit van gehoord... jammer... anders had er op kunnen letten!
    Hugo is inmiddels al te oud...

Gr. Niki

8. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Ik heb het (voor de derde keer) opgenomen, maar ik kan er nog steeds niks mee. Het brengt me alleen maar in verwarring; het lijkt gemakkelijker dan het is.
    Ik weet nu grotendeels wat de huiltjes betekenen - zonder hulp van Oprah, maar soms weet ik het ook niet.

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Zegt mij ook erg weinig hoor die geluidjes. In mijn oren klinkt alles zo'n beetje hetzelfde. Ik begin het nu zelf een klein beetje te herkennen. Volgens mij moet je zelf gewoon goed je kindje observeren en leren kennen.

10. sim

sim Niet meer actief

daar heb je ook gelijk in, maar ik vond sommige geluidjes wel bekend, alleen dat van die krampjes kon ik altijd goed herkennen door die beentjes die hij optrok..

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb het ook gezien ik heb de woordjes ook opgeschreven en ik moet zeggen dat het aardig klopt! inderdaad als er nog een boertje vastzit huilt ze in de eh klank en is ze moe dan huilt ze ook in de owh klank. echt apart maar het klopt hier dus wel!

12. dewie

dewie Actief lid

Jul 29, 2006
    100
    0
    0
    Ik had haar dvd via internet bekeken en ik moet zeggen ik heb er best wel wat aan gehad. Zeker wat het boertje-geluid en honger geluid betreft. Soms zeg ik ook weleens neh-terug als hij even moet wachten, zo van ik begrijp je, je hebt honger. En dan wordt hij op slag rustig, maar misschien zie ik ze nu wel vliegen ...hahaha
    Ik geloof in ieder geval wel in de geluidjes die de baby's maken :D

Share This Page