Vanmorgen Positief getets!!! We kunnen het eigenlijk helemaal niet geloven!!! Echt super mooi, en spannend en raar en helemaal te gek. Bij mij kwamen gelijk de zenuwen want: we hebben voor woensdag een dag sauna gepland! Nu hoor ik daar heel verschillende verhalen over... HELP wat moet ik nu doen!!!!
hey dushi ten eerste van harte gefeliciteerd!! super leuk man!! Je mag volgens onze verloskundige gewoon na de sauna hoor!!! heel veel plezier!!!
Bedankt voor je snelle reactie!! Je hoort echt heel veel verschillende verhalen. En als je gaat googlen dan maak je jezelf helemaal gek... We gaan er woensdag lekker van genieten en als ik me niet goed voel dan ga ik er gewoon uit. Bedankt voor je reactie
gefeliciteerd!! ik ook vanmorgen positief getest en ik weet hoe het voelt. Ik kan het ook niet geloven.
Wat een lieve reacties allemaal En mama05 bedankt voor je link!! Dat stelt me toch wel gerust. Goed naar je lichaam luisteren, maar dat is natuurlijk altijd belangrijk wanneer je zwanger bent. dancer4fun jij ook gefeliciteerd!!!
Gefeiliciteerd. IK heb begrepen dat het verstandig is de eerste 3 mnd niet naar de sauna te gaan. En na de 3 mnd moet je goed opppassen. tenzij je lichaam er aan gewend is dus een regelmatige bezoeker bent van de sauna. google het anders even
Er staat op de site van dit forum onder het kopje 'zwangerschap' een onderwerp over Zwanger Naar De Sauna. Hier staat het heel duidelijk beschreven. Eerste 14 weken moet je oppassen met langdurig saunabezoek. Je mag maximaal 10 minuten in een sauna doorbrengen. Nu ga ik er natuurlijk vanuit dat de informatie op deze site betrouwbaar is!! Nog steeds helemaal in de wolken!!! We hebben vandaag al veel gegoogled over leuke babykamers, en boxen en van alles en nog wat...Helemaal leuk