hoi ik heb een vraag ik heb een hele laate ei en ik denk dat ik hem nu gehad heb op dag 29 s'ochtends getempt en mooi laag toen s'avonds om 1;30 uur s'nachts geklust en de volgende dag temp 0,1 dus 1/10 e en de dag daarna nog eens 0,1 dus een langzame stijging heb ik nu nog kan of is het sperma nu te laat aangekomen voor dit dipje had ik 10 dagen geleden sex dus dit is me enigste kans weet iemand hoe dat zit met als je temp laag is dat je ei dan nog niet geweest is ???? alvast bedankt
Goeie vraag, ben ik ook erg benieuwd naar, had gisteren namelijk een megadip en vanmorgen enorm omhoog, twee dagen voor daling geklust en vanmorgen ook nog... dus ik ben ook erg benieuwd naar iemand die hier het antwoord op weet....
Je weet natuurlijk niet wanneer je ei echt gesprongen is. Ik had gisterenmorgen een daling, daarna een ovu test van Sensitest gedaan die was positief En vanmorgen een stijging van 0,4 Ovutest is trouwens vandaag ook nog positief?? Gisterenavond alleen geklust dus ik hoop maar dat het net goed uitkomt. Ik dacht dat ik mijn eisprong al eerder had (ivm lange cyclus) Ikhad al een zw.test gedaan maar negatief. Maar toen ineens weer veel slijm vandaar dat ik er toch nog een ovutest tegenaan heb gegooid..Vandaag erge buikpijn dus misschien moet het eitje toch springen?? Of kan dat niet als temp al gestegen is? We zullen het weten over 14 dagen..duimen maar dat het toch voldoende was. (PS banner is nu gewijzigd, zit nu op dag 46 vd cyclus maar ff andere banner aangemaakt voor het aftellen..)