Dreumesstoeltje (geen I-kea)

Discussie in 'Verzorging' gestart door zogelukkig, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ben op zoek naar een leuk stoeltje voor mijn dreumesje! Waar vind ik die?
    Leuk van hout met riet ofzo of een stoffen, vind die van de I-kea niet geweldig.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wat wil je ervoor uitgeven?
    Wij hebben een prachtige leren fauteuil voor haar waar ze nog wel een tijd in kan maar die was wel 175 euro. Vind het zo mooi omdat ie helemaal bij ons interieur past.En hij is stevig, degelijk en makkelijk schoon te houden
    Voor op haar kamer hebben we een barok fauteuil gekocht bijfrancien in leiderdorp (ff googlen als je t leuk vind)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind 175,- iets te duur, helaas!

Die fauteuiltjes zijn nog een idee!

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Je hebt een zoontje dus de link is niet helemaal van toepassing (tenzij hij fan is van roze en elfjes), maar deze hebben mijn schoonouders voor Kyra. Top1Toys=

Het voordeel is dat hij erg stevig is, steviger dan een foam stoeltje zoals de woezel en pip omdat er ook hout in verwerkt is. Het nadeel van deze is is dat de bekleding er niet afkan zodat het schoonmaken iets lastiger is. Wij hebben overigens wel het schommelgedeelte losgeschroefd want ze vond het een beetje eng om te gaan zitten.

Voor bij ons thuis hebben we een woezel en pip stoeltje. Kyra is er erg blij mee en ik vind het heel fijn dat de hoes gewassen kan worden. Hij is in principe erg stevig, maar hij zakt wel ietsjes in.

Deel Deze Pagina