Bij 3 maand over het algemeen maat 56 en heel soms 62 als dat klein viel. Pas sinds kort dat ik de 56 in een doos heb gedaan.
'62 Maat houd er rekening mee dat het zo verschillend is per zaak. Mijn meisje is nu 19 maaden en heeft maten 74 t/m 92!
mijn meisje had toen nog 50/56. Ze is klein van stuk (althans, qua lengte) Pas sinds een week of 2 doe ik haar af en toe een truitje 62 aan.
Mijn zoontje zit nu nog steeds in sommige dingen 56! Rompertjes 50/56 en broekjes 56 maar sommige dingen draagt hij 62! Ligt een beetje aan het merk en hoe het valt. Ik heb niet zo'n groot en dik ventje. Hij is nu 4 maanden en met 3 maanden droeg hij dus ook 56 en heel soms nog weleens iets van maatje 50!
Mijn manneke morgen 3 maanden. Heeft soms 56 en soms 62. Dat scheelt per merk/per model. 62 valt over het algemeen nog vrij groot, maar het gaat net. Ik geef sommige dingen al wel aan, dan heeft hij er extra lang plezier van. Ik pas regelmatig maat 62. Voor je het weet past hij al dingen. gr Karin
Met 3 maanden was het over het algemeen maatje 62 soms (ik heb veel van mexx) van truitjes 68. Maar mijn oudste is niet zo fijntjes met 15 maanden 83 cm en 12+kg en past nu 86 dus wat een beer heb je marline! Ze zullen zeker vaak denken dat ie ouder is! Jana wat een poppetje heb je dan!
haha ja van boven is ie erg groot idd hij was de laatste keer op het cb 66cm en woog 7860gr maar truitjes maat 74 krijg ik met geen mogelijk heid aan of uit en 80 wordt ook al krab anders zit het hem zo strax dat hij steeds huild broekjes heeft ie nog 68-74 aan
Sukkie, mijn manneke is een paar dagen ouder dan jouw kindje en maatje 62 zit hem sinds een kleine 2 weken als gegoten. En die van jou?
mijn ventje zit in maatje 62.. maar zit nu ook al pasmaat dus duurt niet lang voor ik naar 68 ga overstappen!