he meiden, Ik ben al heel lang opzoek naar luiertassen met zachte babystof.. maar ik kan het nergens vind.. Ik vind alleen van die mode luiertassen van boven de 200 euro... ze zijn niet lelijk ofzo maar ik vind dat echt niet passen als luiertas. ze lijken eerder gewone tassen. Weet iemand iets? een site, winkel of iets waar ik deze zachte tassen kan kopen?
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt. Luiertassen zijn er toch in allerlei soorten, maten en prijsklassen? Tis overigens ook wel fijn als de tas wat vuil en water- afstotend is, aangezien we in NL leven, en het niet altijd zo'n mooi weer is.... anders loop je binnen de kortste keren met een vuile luiertas rond (of je moet steeds willen wassen...) Dus nee, ik geloof niet dat ik je kan helpen, behalve deze tips Succes in elk geval!
Ja.. zulke tassen vind je niet zo gauw merk ik, je moet daarvoor denk echt naar het buitenland maar mijn zus heeft er wel 1 gevonden hier en natuurlijk verkoopt die zaak die tassen niet meer. Ik heb bij babymax gekeken bij babystore maar alleen van die tassen die je dus overal tegen komt. Trouwens daar zit wel wat in steeds wassen... misschien dat ze die tassen daarom niet zo verkopen... maar ik ben een auto mens dus zo vaak zal hij de was niet in hoeven. Maar ik vind ze zo mooi passen bij een pas geboren baby ... ik kijk ondertussen op internet of ik wat kan vinden. bedankt in ieder geval
Room Seven heeft ook leuke luiertassen. http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=297,299,298,360,282,359,375&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=70888 Franse merken hebben ook hele leuke spullen die echt kinder-modieus zijn. Wij gaan daarom een weekend babyshoppen in Frankrijk, heb je gave outlet centers wat merken: mini labo/ Coq en Pâte éditions/ Djeco. En anders; geef je wensen door aan iemand die er eentje voor je wil maken. Dan heb je het zoals jij het wil.
Aaah meiden thanks ik ga kijken... Ben benieuwd wat ze hebben... zo een weekendje naar Frankrijk is ook geen slecht idee...
ik vind het HEEL mooi hoor! maar dat is toch geen badstof? dacht dat je een soort zachte handdoek als tas wilde, snapte het al niet helemaal maar deze pip tas is zeker HEUL leuk!!!
Ik heb hem ook besteld en gister binnen gekregen, had eerst een hele mooie tas van de pip collectie maar vond hem toch meer meisjesachtig. Ben er echt super blij mee!!
hij is leuk he... Nee bedoel geen badstof hahaha... bedoelde meer echt van dat babystof ach ja moeilijk uit te leggen... vergeet het maar hahaha Ik ga hem zo snel mogelijk bestellen... moet hem hebben voor ik ga bevallen