Ik heb behoorlijk lang haar ( tot net iets boven de navel ) en als ik werk heb ik het vaak in een staart, omdat dat net wat fijner werken is. Maar een staart vind ik voor mezelf saai, het haar moet wel ' in zicht' zijn, anders vind ik het niet mooi. Bij mijn dochter ben ik redelijk creatief met de haren, maar bij mezelf draag ik het los, of simpel in een staart met knip. Ideeen,foto's, tips?!? ( ik wil iig niet uuuren voor de spiegel moeten staan )
Gebruik een potlood, een pen, of een chinees eetstokje om je haar mee op te steken Hier een uitleg: How to Put Your Hair up With a Pencil: 9 steps - wikiHow Op youtube staan ook filmpjes met instructies.
Mooi! Dat tweede plaatje vooral.Hoe zou dat moeten? Ik kan het zelf wel wat maar moet wel nat gemaakt.dan wordt het snel vet en voor vaak wassen en dat opsteken nu ff geen tijd
Is ook leuk zeg!!! Maar vind wel dat ik dan een echt chinees stokje moet vinden, zo'n sateprikker in mijn haar is niet wat voor mij.
Google eens op "magic clip". Die heb ik nu een maand en kan er zelf al 4 variaties mee maken. Succes!
ze heeft haar eigen kanaal op youtube en dan laat ze stap voor stap zien hoe je de kapsels kan maken.
Ah die ken ik en is echt heel makkelijk. Je pakt twee plukjes van je pony ... die flap je steed over elkaar en steeds een stukje verder pak je een stukje van je haar wat op je hoofd vastzit. Zo krijg je dat het net ingevlochten lijkt maar dus niet is. Dan ga je achter je hoofd langs en zet je dat links of rechtsonder vast met bobby pins ... of op een andere manier. Echt heeeeel makkelijk je moet alleen ff weten hoe je dat over elkaar heen slaan doet met twee strengen haar. Ik draag het zo erg vaak in de zomer (ook wel in de winter) en steek wat leuke speltjes (die kleine met zo'n steentje er op) in het gedeelte wat over je voorhoofd loopt. Echt heel makkelijk bekijk een paar filmpjes op internet en je komt het vast tegen.