Als je wilt tempen moet je het vanaf dag 1 doen Dus van je temp kan je niet uitgaan dat is niet betrouwbaar Zou wel doortestten met 1 test van kruidvat Hoop voor je een positieve test vrijdag
Nou je moet echt een hele maand tempen om te zien wat je basale temp is Dat je temp hoog blijft kan wel goed zijn maar je weet niet wat je eerdere temp is snap je? Geen ongi is goed dus hou je daar maar aan vast. Daarbij vindt ik dat als je cb echt positief is je makkelijk morgen al kan testen die moet wel duidelijker zijn dan.
Ja lov hij is positief maar dus pas een dag later. Tussendoor niet meer gekeken want heb slaap dienst gehad. Ik wacht tot vrijdag. Vannacht weer slaap dienst en test liever thuis. Of ik moet ml vanmiddag overhalen Tot testen ha ha. Maart dat denk ik niet
Een test is positief en niet een dag later pas.. Zeker CB met kruis hebben valse lijnen (penstreepjes) Om eerlijk te zijn vind ik je CB helemaal niet positief zie een dunne pennestreep ook op 1 van je kv test (lijkt een voorgedrukt streepje) Neemt niet weg dat je niet zwanger kan zijn, Je zit nog voor je nod dus er is nog alle hoop!
gaan we weer : in het echt is de streep even breed als de controle streep ... alleen het linkerdeel is iets donkerder dan het rechterdeel maar goed dat kan ik dus niet op de foto krijgen ... we wachten maar weer af.
Sorry je vraagt in je topic of andere iets zien... Dus voel je niet aangevallen dit is wat ik zie op de foto
Ja maar na een dag moet je het niet vertrouwen hoor, vooral niet cb, die geeft meestal gelijk vage plus. Maar als je echt denkt dat je zwanger bent? Doe dan een test? Je wilt toch zekerheid? Als je echt zwanger bent? Dan zal je test gewoon dik positief zijn.
Ik zie op de normale foto ook een streep (vaaaag) naar het is gewoon een indroger omdat hij in negatief niet mee kleurt..dat wil zeggen..negatief! Daarbij is je test verrrr buiten de afleestijd afgelezen wat dus ook negatief is. Tempraturen midden in je cyclus,ook dat is niet slim. Toch hoop ik dat je vrijdag gewoon positief test..we duimen verder!!
Heb in mijn eerste rond exact dezelfde test gehad met de cb plus. Streep was zichtbaar na enkele minuten zelfs. Helaas was ik niet zwanger. cb plus zijn zeer gevoelig voor indrogers. Ik test niet meer met ze.
Dank jullie wel!! Smiley ik zag het niet als aanval Had beter een achter de eerste zin kunnen zetten. Ik bedoelde dat er zo vaaaak gezegd wordt dat hij in het echt duidelijker is en moeilijker op de foto te krijgen. Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt .. Ach ja... we zullen zien vrijdag
tuurstreepjes is altijd moeilijk op foto te krijgen en in het echt oogt het altijd anders dus via foto beoordelen is soms lastig voor anderen