Darwin - Een radeloze moeder heeft een ruit ingegooid bij het kinderdagverblijf omdat haar baby van negen maanden daar zat opgesloten. Moeder Yula Willimas was iets later dan gewoonlijk omdat ze met haar auto naar de garage moest vanuit haar werk. Ze had al een paar maal gebeld met de kinderopvang maar kreeg steeds een antwoordapparaat aan de lijn. Tien minuten voor sluitingstijd waren de lichten uit, de deur op slot en was iedereen al naar huis. De Australische moeder dacht dat misschien een familielid haar kind had opgehaald, omdat het dagverblijf niet had teruggebeld. Eenmaal thuis belde ze een uur lang alle familieleden af, maar niemand had Xavier opgehaald. De 30-jarige reed terug naar het kinderdagverblijf en hoorde zoontje Xavier hard huilen. Hij was uren lang alleen achtergelaten. Williams besloot een ruit in te gooien en in te breken om haar kind te bevrijden. Met het jongetje gaat alles goed. Er is een onderzoek ingesteld naar het kinderdagverblijf.
hoe kan dat wij moeten alle kids aftekeken die weg gaan en we controleren alle vertrekken voordat we weggaan.
Jeetje wat erg! Ik zou echt gek worden als ons dat zou overkomen! En ik zou 'm zeker nooit meer terug brengen naar dat kdv, echt onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren zeg!
Ik zou die leidsters iets aandoen, Die moeten heel hard kunnen rennen. ( en ja, ik heb daar het 1 en ander voor over, )
gadverdamme! Mijn dochtertje is 9 maanden en zie haar zo zitten Sorry hoor maar als mijn kind dat zou overkomen dan zouden ze meteen kennis maken met mn italiaans temperament! Ze zouden echt niet blij van me worden.
ik werd ook echt wel gek! Dan was ik ook nog wel in staat om iemand daar wat aan te doen! En ik zou ook alles doen om binnen te komen! Die oerkracht komt dan wel naar boven! Wat een gestoorde mensen zeg! oh hoe haal je het in je hoofd?!
What the fuck? Hebben die leidsters hun ogen in hun broekzakken zitten ofzo Je WEET toch welk kind er gebracht word en weer opgehaald word?!?!?! Dit hadden ze mij niet moeten flikken, want dan konden ze héél hard gaan rennen!
hahaha hoezo? Jij ook? Nou ja goed, half italiaantje hier maar genoeg temperament om ze heeeeel erg bang te maken
Ben geen italiaantje en geloof me ik ben slecht in rennen maar op zulke momenten ineens atleet hoor! Wat n...geen woorden voor eigenlijk voor zulke trutten.... Arm kindje
En dit komt in het nieuws terwijl het over Australie gaat! Mijn man was vorig jaar aan het werk in Hellevoetsluis meen ik. Hij zit met een collega te lunchen in de bus en ze zien / horen opeens babygeluidjes. Zij kijken, zit er een baby van krap een paar maanden in een nagenoeg afgesloten auto (het was begin mei en flink heet dus in een auto makkelijk 40 graden. Stond ook in de volle zon) Gelukkig konden ze via het op een kiertje staande raam (lief he van diegene die het kind zo had achtergelaten) het portier openmaken en ze hebben het kindje bij het ziekenhuis achterlaten en die hebben zich erover ontfermd. Dat soort dingen gebeurt dus heel regelmatig in Nederland en omdat mijn man en collega het toevallig hoorden is dat kindje misschien niet gestorven! Wil met dit verhaal maar ff zeggen dat het stom en debiel is van die leidsters daar, maar er gebeuren ergere dingen, soms vlak onder je neus!
Was in 2008 toch ook heel veel te doen over ouders die hun kindjes gewoon in de auto laten/vergeten en waarvan de kindjes het dan ter nauwernood overleven....of net niet Snap niet hoe je zon klein prulletje achter kan laten hoor... Even n winkelwagentje halen doen wij al MET wendy erbij.
Het kan er bij mij ook niet hoor. Dan ben je toch echt niet goed bij je pan om zo'n hummeltje achter te laten? Neem Jaslynn ook OVERAL mee naar toe, zelfs bij t afrekenen bij de benzinepomp om maar ff een dom voorbeeld te noemen. Nee, vind het echt onverantwoord zulke dingen.
Nou geloof me ik was persoonlijk naar die meiden gegaan en vol met mijn dikke reet op hun hoofd gaan zitten, dan kunnen ze gelijk voelen hoe het is om opgesloten te zitten ... grrrr Het gaat wel lekker de laatste tijd met verhalen van de KDV ....