Op de gang zetten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik vind de reaktie zo respectloos. Omdat Jingels er andere opvoedingsmethoden op nahoud hoeft ze nog niet zo dramatisch geschokt te reageren op de methoden van anderen. Je kunt ook gewoon normaal reageren.

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb het idee dat de drama meer van de reacties op haar komt, dan van haarzelf...

En bij welke "methode" hoort een baby straffen dan? Die ken ik namelijk nog niet!

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik vind straffen zon groot woord. het gaat toch om je kind uit de situatie halen ? ik vind het beter ze dan 30 seconden op de gang zetten als de corrigerende tik die sommigen menen te moeten geven. (NIEMAND HIER VOOR ZOVER IK WEET, maar ik ken er wel een paar in mijn omgeving.....)

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Waar lees jij dat TS haar kindje in de gang zette om te straffen dan? Ik lees dat ze hem even uit de situatie heeft gehaald om daarna vrolijk weer met hem naar de keuken te gaan.

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik lees net even deze hele discussie. Maar mag ik vragen wat er mis mee is om je kind een paar seconden op de gang te zetten?
    Ik snap echt niet waarom sommige van jullie zo heftig reageren hoor.
    Jeetje. Ze bedoelt het toch helemaal niet verkeerd? En sommigen reageren hier alsof ze haar kind zwaar mishandelt heeft.
    Ik vind dat niet normaal! En kan me er eigenlijk ook best kwaad om maken. Er gebeuren zoveel nare dingen op de wereld en iemand die zijn kind een paar sec op de gang zet wordt hier abnormaal beoordeelt.

6. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ik reageerde daarop omdat ik vond dat Jingles nogal dramatisch reageerde...en de vragensteller daar weinig/niks aan heeft.

7. Ik vind het een beetje nutteloos om te gaan discussieren over wie er verkeerd reageert.. Als je je vraag stelt op een forum dan is dat om te peilen hoe anderen erover denken dus dan kan je verwachten dat de 1 het verschrikkelijk vind en de ander doodnormaal(bij wijze van)
    Nu gaat dit helemaal niet meer over het op de gang zetten.. Maar 1 of andere zinloze discussie..:S Als iedereen dat nu hier gaat doen komt zij dan wel verder met dr vraag?

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    :thumup:

9. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Ons zoontje doet nu ook veel ons uitproberen en "hoe ver kan ik gaan"?!
    Wat bij mij en hem goed helpt is dat ik hem negeer wanneer hij zo'n bui heeft, ik laat hem "zeuren"en wanneer hij rustig is ga ik iets heel anders met hem doen ter afleiding en dit helpt super...Ik merk ook aan zijn huilen wanneer het niet serieus is en dat hij iets aan het uit proberen is. Je weet niet zo gauw of je het goed doet eigenlijk en ook ik heb van alles moeten uit proberen om erachter te komen dat 2 van de 3 dingen niet helpen....wanneer je, je goed voelt om je kindje even apart te zetten en dat het daarna beter gaat; zou ik het zeker zo door blijven doen. Het ene kind is zeker het andere niet ;)

Groetjes, vonneg

Deel Deze Pagina