9 maanden oud ennog steeds om alles huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dames,

ik zit er echt even doorheen hoor,mijn dochter is nu 9 maanden en huilt moppert en zeurt echt letterlijk om alles,als ik andere baby's zie van die leeftijd zijn ze altijd zo vrolijk,
    wat is dit toch ze is vanaf het begin al zo en ook met zitten en kruipen probeert ze niks ze heeft bijna nergens intresse in,soms is ze dood moe en wil ze ook niet slapen.
    het is gewoon net of ik een heel moeilijk kind heb ze ziet er soms zo ongelukkig uit.

wat doen jullie kindjes van die leeftijd :rolleyes:

2. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hoi Moona1, wat een naar gevoel lijkt me dat! Vond het heel verdrietig om te lezen moet ik zeggen. Niet om het meteen daarop te gooien, maar er is niets lichamelijks? Bijv. een allergie ofzo. Ik las je berichtje voor aan mijn man en hij herinnerde mij eraan dat onze dochter dit ook had (maar toen was ze maar een paar maandjes). Toen dachten ze aan een kma (nu lactose-intolerantie), maar zij had echt last van haar darmen, luchtwegen etc.
    Veel sterkte in ieder geval. Probeer de leuke momenten te versterken, zodat jullie niet in het negatieve blijven hangen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

He hoi,

misschien dat ik het nu overal zie hoor, maar zou je kindje last kunnen hebben van kiss-syndroom? Als het al vanaf het begin speelt? Dat huilen, maar ook dat ze niet gaat kruipen enzo, kan daar allemaal mee te maken hebben!
    Kijk eens op www.kiss-kinderen.nl: als ze aan een aantal symptomen voldoet, zou ik haar eens laten onderzoeken door een osteopaat (zie www.osteopathie.nl) Hier heeft het wonderen gedaan!

4. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Ik raad je ook aan naar een osteopaat te gaan. Baat het niet dan schaadt (hoe schrijf je dat :cry: ) niet. Kan me voorstellen dat je je er erg rot bij voelt.
    Succes!

Deel Deze Pagina