Hi girls! Hoeveel weken zijn jullie en hoeveel kilo aangekomen? En in welke weken kwamen jullie het meeste aan?
Voor wat het waard is aangezien ik niet zwanger ben.. Bijna 30 kilo aangekomen...heel de zwangerschap door Maar ergens na de 20/25 weken ging het hard!
10,5 kg!Ben nu 32 weken zwanger. Bij mn dochter toen totaal 13 kilo aangekomen. Ga ik met deze zwangerschap niet redden ben ik bang .
11 kg! Ben nu 34+5 dagen zwanger en ben pas vanaf 22 weken aan gaan komen Het meeste ben ik van week 26 tot week 32 aangekomen (in ieder geval tot nu toe)
Wat verschillend allemaal! Ik ben tussen de 4 en 6 kilo aangekomen tot nu toe, ondanks dat ik niet zo gezond eet, dus nog niet zoveel aangekomen.. maar ben bang dat ik juist nu tot het einde veel zal aankomen..
Hahaha nouuuu Toen ik ging wegen bij de vk, kreeg ik een complimemt dat ze het erg netjes vond. Maar als ik jullie zo hoor, ben ik al teveel aangekomen ahah
Nu ruim 34 weken en 1.7 kilo aangekomen! Snap er zelf geen bal van, want ik scoorde bij de eerste 18 kilo meer en de tweede 14! Maar ik klaag niet!
14w4d en nu 0,2 kg aangekomen.... Maar eerlijk gezegd maakt het me niet heel veel uit, als ik aan het eind van de rit maar een gezonde baby op de wereld zet!!
Ik ben vandaag 17 weken zwanger en ben 2,5 kilo afgevallen, dus hier nog geen gram of wat dan ook erbij.
Ik ben 26 weken en 5 kilo aangekomen. Bij mijn dochter totaal maar 8 aan gekomen. Ik ben zelf al wel wat aan de zware kant. Gr. Bianca
Ik zal je even gerust stellen. Zoals je ziet nu bijna 15weken en al zeker 5 kilo aangekomen... Ik had en heb een normaal postuur, woog rond de 61kilo, maar nu dus niet meer!! Gelukkig al n lekker buikje dus niet het idee dat mensen me dik vinden ipv zwanger het komt vast goed met je hoor! En als dat kleintje er uit komt ben je vaak de helft al kwijt!
Hahaha ja hoop het! Wat me wel opvalt is dat de dames die vaak al stevog zojn, minder aan lijken te komen dan de slanke dames.. Ik zelf woog voor de zwangerschap zo'n 15 kilo teveel..
Ik ben 9 weken zwanger en ondertussen al 2kilo aangekomen,....! Ik ben erg voorzichtig in alles wat ik eet, maar toch komen ze erbij!! Ik voel me ongelooflijk VET!