Testen met vriend of alleen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dot, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wat doen jullie, test je samen als je allebei een moment rust hebt en dan samen kijken? Wachten op het weekend 's morgens tot je rustig tijd hebt.

Of doen de meeste meiden gewoon zelf de test en vertellen vriendlief het (goede/slechte) nieuws als hij uit zijn werk komt.:D
    "gloek:$"

Kun je trouwens ook 's avonds goed testen?
    Dan ben je meestal samen.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hebben op de momenten dat we er voor gingen bewust 's avonds samen getest. toen was ik ook steeds meteen zwanger (3x). ik mocht dan niet kijken, mn vriend keek eerst en zei dan: 'lief, ik heb een verrassing!' en ik dan, 'nee, echt nu al'... jep! wow! nou zo dus...
    ik heb het afgelopen half jaar wel vaker gedacht dat ik mssn zwanger was (door de bvhormonen wrs) en toen hebben we denk ik 2x samen getest en ik nog een paar keer zelf omdat ik toch niet ervan overtuigd was zwanger te zijn, meer om het uit te sluiten.

dus wij doen het samen!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik doe het alleen, vind het veel te spannend en dan ga ik me niet zo aardig gedragen ;).

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Het eerste moment dat we echt samen rust hebben in de ochtend deze week is zaterdag. (als ik nog niet ongesteld ben geworden, kan ook)
    Maar heb vandaag mijn nod.

Ik kan wel 's avonds samen testen maar is niet zo betrouwbaar he?

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    dan bewaar je toch ochtend urine ? ;)
    ik heb mijn testen altijd samen met mn vriend gedaan :)

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ligt eraan! als mn man thuis is dan testen we samen en anders test ik alleen...

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik ga alleen testen, ik heb toen we in de 1e ronde waren een speentje gekocht met mijn pappa is de beste. deze heb ik heel goed verstopt en tot op heden ligt hij nog op de verstop plek (helaas) maar misschien kan ik hem deze week gaan verassen

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    #8 Jodi, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
    ik test alleen.
    En als ik meer vermoed koop ik duidelijke test ipv dipstickjes van internet waar dan duidelijk om komt te staan zwanger.

Ik ben ook niet zo aardig rond test tijd, om hem daar ook mee "lastig " te vallen vind ik niet nodig.
    Vooral omdat zijn mentaliteit is: komt wanneer het komt, maak je niet druk

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hee Sheena en Jodi allebei 1 dag overtijd en ik NOD vandaag.
    Ben eens benieuwd.;)

10. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    bij de oudste samen getest, deze keer alleen, maar dat kwam zo uit. Het is ook erg leuk om 's avonds als hij thuis komt hem te verrassen. Ik heb gemaild dat we 's avonds gingen uit eten, want dat we wat te vieren hadden, en toen ik thuis kwam heb ik het verteld, was ook erg leuk

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    van meerdere vrouwen uit mijn omgeving heb ik gehoord dat het juist erg fijn kan zijn om alleen te testen omdat je dan, totdat je het aan je vriend/man vertelt, je even in je eentje kan genieten van het 'samen zijn' met je baby.

klinkt wel mooi!
    maareh, ik mag niet alleen testen van mijn vriend, hij duikt overal bovenop en dat vind ik eigenlijk nog veeeel leuker :D

12. ikky100

ikky100 Lid

13 mrt 2011
    62
    0
    0
    wel allebei thuis maar pas bij het kijken van het resultaat vriend erbij geroepen.
    Het was niet een heel speciaal gekozen moment. Ondertussen waren we ons gewoon klaar aan het maken om naar ons werk te gaan.
    De uitslag was positief, en dat was wel speciaal. Konden het allebei niet geloven

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb 4 dagen voor nod alleen getest, omdat ik heel vroeg wakker was geworden en ECHT niet kon wachten. En toen heel hard staan brullen met een positieve test in mijn handen. Hoezo blij :D.
    Manlief kwam toen wel even kijken wat er allemaal aan de hand was maar bij hem drong het nog niet echt door, dat kwam negen maanden later pas.

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier ook gewoon alleen getest. Manlief de eerste keer verrast met een boekje en de test. De tweede keer de test in zijn handen gedrukt. Allebei de keren moest er nog wel even overheen gaan voordat het besef er was! hihi En nu ga ik ook weer alleen testen. Als ik dan teleurgesteld wordt, dan heb ik even de dag om het te verwerken, en anders ook. VInd dat wel heel fijn zelf even het nieuws (positief dan wel negatief) verwerken.

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb ook alleen getest..
    Vooral omdat ik ook nogal een testfreak was en ik me er ook wel voor schaamde bij mijn vriend die ook de instelling had ...het komt als het komt..
    Maar heb hem wel gelijk geroepen toen ik een streep zag en de volgende dag heb ik een test gedaan met een digitale en toen stond hij op de gang te wachten.

16. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Ik heb ook alleen getest bij de 1e zwangerschap, ben namelijk TE ongeduldig om te wachten tot NOD.
    Dus in de tijd dat we zwanger probeerden te worden van onze eerste, heb ik er heel wat testjes doorheen gejaagd! :)

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Samen.. vriend wil dat ook graag en dat kan ik me goed voorstellen, het is niet alleen mijn kind ;)

Ik test ook nooit voor NOD en ik hoefde nooit te testen omdat ik al vroeg bruinverlies voor NOD had.

Dus die ene keer dat ik het haalde tot NOD gezellig samen getest ;)

18. Janna

Janna Fanatiek lid

In de eerste twee rondes heb ik een paar keer al voor nod getest. Ik deed dat alleen, en heb het mijn man zelfs niet verteld. Ik realiseerde me namelijk wel dat ik een beetje gestoord bezig was met die testen, en dat dat lijnrecht tegenover mijn man's "het komt als het komt"-houding stond.

Vervolgens werd ik gek van mezelf en heb ik besloten nooit meer voor mijn nod te testen. Sindsdien heb ik maar één keer getest, want ben maar één keer overtijd geweest. Toen duidelijk was dat ik overtijd was, heb ik mijn man gevraagd of hij er bij wilde zijn en dat wil hij graag. Wat ik logisch vind, want voor hem is het ook spannend. Het gaat dan niet alleen om mijn kind, maar ook om het zijne!

En och, mocht ik een keer toch alleen testen en het is positief, dan denk ik dat de blijdschap omdat het eindelijk raak is bij hem zo groot is, dat hij vergeet dat ik eigenlijk niet zonder hem zou testen! :D

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik stond onder de douche wachtend op de uitslag
    Mijn man sliep nog
    Het was posi
    Dus ik mijn man roepen
    "Wil je even kijken naar de test?"
    Dus hij met een slaperige kop kijken
    "Oww posi..."
    Loopt naar beneden
    Ik mezelf afdrogen en naar beneden rennen
    Dacht echt die is er niet blij mee
    Hoor ik in de woonkamer ineens
    "Woohoo!"
    ;):D

20. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    ik was 4dgn. over tijd en wist het eigenlijk vrijwel zeker
    samen tijdens de boodschappen toch afgelopen zaterdag een test meenemen.

heb zitten testen en mannetje stond erbij of ik wel goed mikte.
    voor ons was het meer een samending.

alleen zag ik als eerst het resultaat en feliciteerde papa.

wist niet waar die het zoeken moest ghehehe

Deel Deze Pagina