Hallo, Ik vind het zo spannend!! Morgen hebben we de 1 ste echo!! De verloskundige zei dat ze eerst gewoon een buik echo maken maar mocht het niet goed te zien zijn, word het een inwendige echo. Hoe word dit gedaan? Moet je dan ook met je benen in zn beugels liggen?? Ik heb dit 1 x gedaan zn 3 jaar geleden, moest ik naar de gynacoloog, dit vond ik super eng! Greetzzz
hoi hoi bij elke verloskundige of echopraktijk is het anders, bij de ene heb je gewoon een tafel en moet je met opgetrokken knieen, bij de ander heb je de beugels dus aan mijn antwoord heb je eigenlijk niets maar wilde je wel een goeie echo toewensen natuurlijk en ik denk dat als je je kleine beebje ziet je dat vervelende van de beugels zo vergeten bent
Hier gewoon knieen omhoog en voeten op de tafel. Dat staafje is vrij dun en als je naar de echo zit te kijken vergeet je dat helemaal hoor!
Hier was het een gewone behandeltafel waar ik op moest liggen, knieen optrekken en dan krijg je inderdaad een soort staafje ingebracht.. En het is net wat Saga zegt, zodra je het iniminie beebje dan ziet op de echo vergeet je dat staafje meteen! Heel veel plezier alvast!
bij ons ook gewoon de benen optrekken en dan gaat er een staafje in. Ik moet eerlijk toegeven dat ze tegen ons gezegd had niet plassen van te voren zodat we van buitenaf een echo kunnen maken anders word het inwendig. Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat inwendige echo's veel mooier en scherper zijn dus ik heb expres geplast voordat ik erheen ging. (ssssttttt....)
Spannend! Ik vroeg mij het zelfde af. Misschien is het afhankelijk van hoelang je zwanger bent of ze een in-of uitwendige echo doen. Ik heb wel eens een inwendige echo gehad toen ik mijn spiraal liet zetten. Stelt niet zo veel voor hoor.. Ik heb as donderdag mijn eerste echo, ben erg benieuwd. Veel plezier voor morgen!!
Wat leuk! Veel plezier morgen en geniet er vooral van. Zoals iemand eerder al zei is het overal anders maar bij mij geen beugels gelukkig. Eerst een uitwendige echo gehad, toen moeten plassen en daarna een inwendige echo gehad. Wat een verschil zeg, inwendig is het veel beter te zien! Lekker plassen dus voordat je gaat hihi
Dit klopt. De verloskundige zei dat ze het vanaf een week of 12 alleen maar uitwendig doen. Ik was bij mijn eerste echo 8.6 weken, dus vandaar ook inwendig. Veel plezier donderdag en geniet er maar van zolang je kan, wilde echt niet weg.
Dank jullie wel allemaal!! Ik ben echt zo benieuwd!! Dalijk maar eens goed scheren van onder voor het geval dat hahah Ik laat het gewoon op me afkomen. we kregen ook meteen de echo mee na huis zei de verloskundige aan de telefoon.......
ben benieuwd hoe je het heb ervaren hoop natuurlijk op een superecho die je straks ff komt showen hoe laat moet je
1ste echo is altijd spannend. Hoop dat het een mooie echo is. Weet niet hoelaat je moet? Zie het net staan vanmiddag. Succes vanmiddag zal aan je denken.