Echt overal jeuk!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey Meiden,

Afgelopen week had ik geen pilletjes meer voor de hooikoorts ik gebruik altijd Xyzal...

Nu heb ik ze dus 3 dagen niet ingenomen en ik heb werkelijk waar overal maar dan echt overal jeuk ik word gek!!

Nu heb ik ze snel weer besteld bij de HA dus ik hoop dat het snel weer weg is...

krabbel krabbel krabbel...

Iemand hier ook wel last van??

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja ik! Ik slik dan Telfast, maar als ik daar mee stop lijkt het wel alsof er duizenden miertjes over me heen lopen. Ik ben voor veel dingen allergisch en heb ook angio oedeem, en die pillen onderdrukken een hoop gelukkig :D

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Pff ik heb liever pijn heb al heel me hoofdhuid tot bloedens toe open gekrabt...grr

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja erg is dat he, je kan idd beter pijn hebben. Het is ook een ander soort jeuk vind ik, veel erger. Ik heb daarnaast ook eczeem.

Ik zou nu even niet je haar wassen met een sterk ruikende shampoo dan, maar even neutral of babyshampoo kopen. En niet te heet douchen, want dan word het alleen maar erger.

Sterkte ermee :(

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Haha thanks voor de tip toevallig had ik gisteren een lekker heet bad genomen toen ik eruit kwam had ik echt een jeuk aan me voeten die gewoon niet over ging...de pillen vanavond maar weer halen en hopelijk werkt het snel... ;)

Deel Deze Pagina