op de markt is je euro zoveel meer waard?

Discussie in 'De lounge' gestart door moielle, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat het zoveel scheelt per markt is echt apart.. Bij de ene gaat fruit een dag mee en bij de ander waaronder ik zeker een week

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier fan van de groenteboer...
    Hij weet dat ik altijd voor een week fruit probeer te halen..
    Dus als ik er vanalles bij heb zitten wat al goed rijp is oppert hij nog wat fruit dat nog kan narijpen op de schaal zodat we einde van de week ook lekker fruit.
    En andersom natuurlijk.

Maar wel ietsje duurder uit dus.
    Doosje aardbeien 1€
    Pond druiven 1,50
    Pond pruimen 2€
    Pond cherrytomaatjes 2€
    Plus nog bananen en appels waarvan ik eerlijk gezegd niet heb gekeken wat ze kosten.

En het idee was dan even vooruit te kunnen.... Maar de aardbeien en druiven zijn alweer op.
    Fruitmonstertjes zijn langs geweest denk ik :(

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bij ons is de ah goedkoper dan de markt, ik had vandaag 2xdruiven voor 2, 29 1 grote watermeloen voor 3 euro, kilo minneolas voor 1, 40 , kilo grannysmith 2, 40

4. Amare

Amare Niet meer actief

Na aanleiding van dit topic, vandaag naar de markt geweest en groentes en fruit gehaald.
    Alleen nu eten we natuurlijk nooit die halve kilo boontjes en hele krop bloemkool op.
    Wat doen jullie daar mee? Vriezen jullie ze rauw in, blancheren jullie ze?

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier op de markt is het niet veel goedkoper dan in de supermarkt, ik moet er met de auto naar toe dus in principe kom je dan eigenlijk op het zelfde uit. Voor ons dus niet echt winstgevend om naar de markt te gaan.

Deel Deze Pagina