Waar naartoe wintersport? 4-jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Barocky, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barocky

Barocky Actief lid

27 apr 2009
    160
    0
    0
    Wij willen eind december een paar dagen op wintersport. Onze dochter is dan 4 en heeft er dan een paar skilessen op zitten. We zijn dus op zoek naar een kleinschalig wintersportgebied waar zij fijn skiles kan krijgen en wij kunnen snowboarden. Heb Serfaus al aangeschreven, maar 95% van de accomodaties zit vol en het is daar heel erg druk. Logisch ook gezien de periode, helaas hebben we geen andere mogelijkheid. Hebben jullie tips waar we naartoe zouden kunnen?

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wij zijn ooit naar La Bresse geweest in de Vogezen. Klein, prima voor kinderen en ons erg goed bevallen (toen nog zonder kids, maar we hebben het er wel over gehad om er ooit terug te gaan met kleine kids). Het is ook maar 4 a 5 uurtjes rijden vanuit Nederland.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ellmau, saalbach, alpbach

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Kijk ook eens naar fiss en ladis. Ligt naast serfaus en is hetzelfde skigebied. Erg leuk met kinderen.

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Maar ff een opmerking, je geeft aan een kleinschalig gebied.

Serfaus is verre van kleinschalig .... wel super kindvriendelijk. Wij komen er graag.;)

6. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Als je kleinschalig wilt en voor een mooie prijs moet je eens kijken in Shoppernau in oostenrijk. Ik kom daar al vanaf dat ik 3 jaar oud was. En nu met mijn zoontje
    Zeker de skilessen voor de kleintjes zijn geweldig ze hebben er iglo,s gebouwd waar de kinderen soms even spelen tussendoor en ze hebben ook een speciale kindersneeuw week weet even njet precies wanneer dat is maar is echt heel erg leuk.

Deel Deze Pagina