Op de NOD bruinachtige afscheiding HELP!!!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Debie24, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debie24

Debie24 Lid

13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    Hey meiden,

Ik ben ontzettend gespannen!!
    Wij zijn inmiddels al 4 jaar bezig voor een wondertje.
    2 weken geleden heb ik mijn 1e IUI behandeling gehad.

Een week voor mijn NOD: was ik met lichte vlagen misselijk,pijnlijke tepels,steekjes in mijn onderbuik,lage rug pijn, opgeblaze gevoel en wat meer plassen dan normaal.

Giser op mijn NOD heb ik wat licht bruinbloed(??) verlies gehad, ongi buikpijn en echt enorme pijn in mijn rug!
    Vandaag zijn eigenlijk bijna alle symthomen verdwenen, op de lichte ongi gevoel en beeje bruinachtige afscheiding na. Dit heb ik nooit eerder gehad voor een menstruatie.

Vanaf zaterdag mocht ik een zw test doen zeiden ze in het ziekenhuis.....

Wie herkend dit :( en is toch zwanger??? Of is dit een teken van een miskraam??

Ik weet het niet meer:(

Debie

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    ik had gister ook nod en ook bruinslijm.
    vandaag alleen wat roze maar geen bloed en ook ongikramp in buik en rug maar t zet niet door... zit al op dag 41 en mn langste was 40 dagen afgelopen 8 maanden

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt helaas als een naderende ongi. Van een miskraam kun je niet echt spreken als je voor je NOD zit, pas als je positief getest hebt. Heb je ook hormonen gebruikt, zoals Clomid of Pregnyl? Je lichaam kan daar heftiger op reageren, waardoor je dus ook meer buikpijn en krampen kunt hebben en je ongi zelf kan ook wat heviger zijn. Je kunt ook eerst bruinverlies hebben en dat het bloedverlies pas later doorzet. Daar is eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Als het helemaal niet gaat doorzetten, dan is er nog een kans dat je zwanger bent.

Hoe ver zit je nu na de IUI? Ik mocht altijd twee weken na de inseminatie testen. Dus in principe zou je er een test tegenaan kunnen gooien.

Succes!

4. Debie24

Debie24 Lid

13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    Hey Jippie,

Dankje voor je reactie. Helaas ben ik gister avond ongesteld geworden.Net na de bloeding zeg maar kreeg ik ontzettende krampen!!Zo heb ik ze nog nooit gehad.Ik heb maar voor de zekerheid de gyn gebeld vanochtend, en die zei dat het gewoon ongi krampen zijn en dat ik me verder geen zorgen hoef te maken. Ik schrok wel....want zo hevig was het nog nooit gegweest.
    Verder heb ik ook geen hormonen gebruikt en mocht ik idd ook na 2 weken testen...Ik zie dat jij ook erg lang bezig bent geweest!Ik raak er nu wel eenbeetje gefrustreerd van...

Op naar de 2e iui dan maar :(

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Balen zeg...:( Heel veel succes voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina