He Damens, Ik had gehoord dat er op de Quinny buzz geen meerijd plankje kan? Klopt dat? Op andere wandelwagens kunnen ze wel, het lijkt me zo vreemd dat er op die geen 1 kan
ik heb hem zelf pas gekocht maar geen idee of dit mogenlijk was, volgens mij wel hoor. zal het gewoon even navragen in een winkel als ik jou was of even opbellen.
Het gekke is, ik vroeg het laatst in de prenatal en dat vrouwtje vertelde mij heel simpel "nee". Ik vind het gewoon zo veemd want waarom zou quinny dat niet kunnen en de rest wel? Zou niet echt goed voor de verkoop zijn toch..
Ik heb laatst toevallig ook een topic op de site hier over gevonden, dat is deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/about79011.html Misschien ehb je hier wat aan?
Klopt, onze buurvrouw heeft de buzz en heeft dit plankje. Wij hebben de Speedi en ook dit plankje. Gaat heel goed.
Oke! En watvoor plankje is dat? *even google-en* Dat is wel een leuk plankje, alleen vind ik het jammer dat de Kid Sit er niet op kan! Ik denk niet dat ik er vanuit mag gaan dat onze 1e meid (dan 19maanden) op zo'n plankje wil blijven staan. Dan toch een duo voor de handigheid? Wat zijn jullie ervaring met die kleintjes op zo'n plankje?
http://www.buggyboard.info/page.php?buggy=237 Zie hier past perfect. 9 van de 10 punten. Vanaf 2 jaar mogen ze op de buggyboard. Meestal vinden kinderen het niet leuk om er te lang op te staan en willen ze zelf lopen en als ze moe worden gaan ze er op staan. Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders. Elk kind is verschillend en je kent je eigen kindje natuurlijk het best.
en zo'n ding kan er pas achter als de baby uit de dreami is, en in de wandelwagen zit... anders kan je oudste kindje niet staan. maar dat is volgens mij bij alle wagens het geval...
@Marloes80: Dat is niet helemaal waar. De kinderwagenbak bij de Bugaboo kan er gewoon op blijven zitten wanneer het meerijplankje achter de wagen hangt. Er zijn nog meer wagens waarbij dit wel mogelijk is.
Ik heb inderdaad de speedi, maar zoals ik al schreef heeft onze buurvrouw de buzz en haar zoontje staat ook gewoon op het plankje met de dreami erop.
Alieke; Dit zijn wel buggyboards, dit zijn andere dan Kiddyboards. Een buggyboard is een smal plankje waarop ze alleen kunnen staan. Ik zie dat jouw dochter nog vrij jong is als de tweede komt. Misschien wel iets waar je rekening mee kunt houden. Ik heb mijn Buzz verkocht en koop een andere wagen waar een meerijplankje achter kan MET stoeltje zodat mijn zoontje lekker zitten.
Ja klopt, dat is hetgene wat mij moeilijk maakt! De andere wandelwagens vind ik niet zo mooi, daar baal ik echt van. Ik denk dat het dan maar ook een duo wagen voor de eerst komende tijd erbij moet. Ik vind het wel vreemd hoor dat er geen ander plankje op kan..
Moeilijk he! Zo heb ik ook een tijdje zitten piekeren wat mij het beste leek. Kijk even op Marktplaats ... daar staan genoeg duowagens voor een leuk prijsje.
Ja het is inderdaad écht moeilijk! Ik heb wel wat op marktplaats zien staan inderdaad.. Watvoor wagen ben jij van plan om te kopen?
Wij gaan denk ik voor de Bugaboo. Voornamelijk rij ik er mee in de stad. Bugaboo is lekker smal dus Kruidvat proof Ons zoontje zat mooi op het stoeltje en hij rijdt heerlijk. Mijn zoon vindt het nu al niet zo leuk meer in de wagen en loopt graag zelf dus een duowagen is voor ons geen optie denk ik ... Hooguit een paar maanden en dat vind ik het geld niet waard.