Op de Quinny buzz geen meerijd plankje?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Alieke, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja dat is handig! Ik heb ook naar de Bugaboo gekeken maar vind het jammer dat hij zo laag is. Dat kid sit ding kan daar wel op he? Das super..
    Onze meid wil ook liever niet meer in de buggie en is het snel zat maar ze is nog te jong om haar ernaast te laten lopen, thats the problem :(

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Er zijn meer wagens waarop de Kid-Sit past, anders moet je even informeren in een speciaalzaak.
    Onze zoon wil graag lopen maar dat gaat ook niet altijd, hij wil alleen maar rennen en valt dan ook heel vaak. Ik zie wel hoe het straks gaat en of hij op het plankje wil. Zo niet dan ga ik samen met iemand de stad in of alleen een rondje in de buurt en naar de speeltuin ofzo. Ik heb eventueel ook nog een draagzaak.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Vond dit lijstje nog op internet:

De Kid-Sit past onder andere op:

Maxi-Cosi (Mura)
    Quinny (Speedi SX)*
    Bugaboo (Classic, Frog, Gecko, Cameleon)
    Koelstra
    Urban Jungle
    Easy Walker (Classic)
    X-Adventure (Pulse*, inmotion*, x-trail, blossom)
    Mutsy*

*Let op! Met de Kid-Sit gemonteerd kunt u uw kinderwagen niet in de parkeerstand zetten.

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Oke, super! dankjewel :)
    Ik ging kijken op marktplaats en zag wat bugaboo's voorbij komen met zo'n plankje maar die steekt ook ver uit zeg! Je kan er bijna zelf niet goed achter lopen.. :rolleyes:

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hahah! Misschien lijkt het zo. Ik heb er mee gelopen in een speciaalzaak met mijn zoontje op het stoeltje. Ging echt prima hoor.
    Misschien zijn hier dames met "meer" ervaring?!

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    :)

Ja, joehoe! zijn er nog meer damens?

7. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.087
    1.069
    113
    Ja, als ik een Bugaboo zie met zo'n plankje,
    dan loopt de persoon er achter ook een beetje er naast..
    Ik heb nu een Bugaboo, maar snap ook niet dat er nog een plankje achter kan,
    daar trap ik met mn voeten dan toch tegenaan?

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Open anders een nieuw topic; Ervaring Bugaboo incl. Kid-Sit :) :)

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nou wij zij eruit. Gisteren ben ik naar de babydump geweest om eens te oriënteren. Het word toch de quinny buzz en over een tijdje proberen met het plankje, het is altijd even afwachten wat die kleintjes tegen die tijd willen. Loïs vind het nu al een ramp om in de buggie te zitten dus vind ik het erg moeilijk om in te schatten hoe ze over 5/6maanden zal doen.
    Als het echt niet werkt dan toch een duo wagen erbij (2de hands) want nieuw zijn ze zo duur voor "extra". De fijnste vond ik de koelstra flexxo twin, die was ook niet erg grof alleen 600 (!) euro extra neer te leggen vind ik teveel. Op MP staat die niet in het zwart.

Deel Deze Pagina