Dylan wil niet meer. Vanaf dat hij een maand of 10 is krijgt hij 's avonds en 's ochtends een voeding. En indien nodig 's nachts. De laatste weken wilde hij 's avonds al niet meer en sinds een paar dagen ook niet meer echt 's ochtends. Ja een slokje lukt nog wel, maar dan is de aandacht voor iets anders. Ik denk dat we binnenkort een mooie periode, waar ik veel van heb genoten, gaan afsluiten. *slik*
Zou goed kunnen Sonja dat Dylan zelf aan het afbouwen is. Ik kan me voorstellen dat je flink moet slikken maar jullie hebben het super lang volgehouden hoor.
Weet je Sonja, het mooie is, dat je kindje zelf beslist wel of niet doorgaan. Dat vind ik zo mooi eraan. Aan de andere kant is het voor mama natuurlijk een emotioneel afscheid, einde van een tijdperk. Vaak zie je rond de 13-14 maanden dat kindje minder willen drinken, en dan opeens de smaak weer te pakken hebben, dus wie weet. Desalniettemin, bijna 15 maanden bv, er zijn er niet veel die dat hun kind gegeven hebben. Wat zal jij een goed band hebben met jouw Dylan, en wat heerlijk voor zijn toekomstige gezondheid, 15maanden de beste multivitamine die er is, daar kan hij zijn hele leven op teren. Geweldig meid! Petje af!
Dat vind ik ook wel prettig. Dan hoef ik zelf de beslissing niet te nemen. Maar het mag nog best even duren hoor. 't Is zo'n stap naar onafhankelijkheid vind ik.....
Kan me ook echt niet voorstellen dat er ooit een einde komt aan de borstvoeding. Wil ook echt niet over een aantal weken gaan werken. Maar jopie, ik vind het knap hoor, 15 maanden. Petje af!
Vanmorgen heeft ie weer flink gedronken, dus er is nog hoop. PRDMJ, hoe gaat het bij jullie? Drinkt ze nog goed? Wendy, dat werk ook altijd. Hoeveel dagen ga je werken?
Het is de bedoeling om 2 dagen te werken, heb alleen sinds de geboorte (ok ik lieg, eigenlijk al sinds dat ik 23 weken zwanger was en thuis kwam te zitten) al niets meer van mn werkgever gehoord. Maar lekker joh, dat ie vanochtend nog gedronken heeft!
Goed zo Dylan Ja Sonja ze drinkt nog 4 keer 10 minuten per dag! Ontbijttiet en bedtiet We genieten samen echt nog van ons momentje, heerlijk. Moet er ook niet aan denken dat het eind al in zicht is
De bedtiet wil hier echt niet meer. Ik probeer het ook niet meer Wendy, lekker betrokken werkgever zeg Lijkt veel op de mijne. Kreeg toen Dylan 5 maanden en ik weer aan het werk was (ik had 6 maanden verlof/vakantie) alleen een bloemetje voor zijn geboorte.... Maar als je straks weer aan het werk bent, valt het misschien allemaal wel mee, en vind je het wel weer leuk!
Als hij niet meer wil,dan houdt het gewoon op Jopie. Hij heeft het dan helemaal zelf bepaald, dan is het goed zo. Maar kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.
Alvast een hele fijne vakantie Jopie. Waar gaat de reis heen? Je hebt het super lang volgehouden hartstikke goed hoor!