baby mee (op de fiets) voor maxi cosi

Discussie in 'Verzorging' gestart door melliemel, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ben op marktplaats een beetje aan het zoeken naar zo'n baby mee van steco voor de maxi cosi voor op de fiets. iemand hier ervaring mee en zo, ja posi/nega graag hoor ik hier wat over. mss nml wel interessant.

ik heb zelf nml al wel een fietskar (voor mijn hond ;) ) dus een fietskar is geen optie.

gr saskia

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
  3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Een collega nam haar kleintje altijd mee in een buikdrager op de fiets.
    Misschien is dat een optie?

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb ook al eens een topic erover geopend maar weinig ervaringen. ik heb toch besloten toen om er een te kopen en ik ben er erg blij mee. het hobbelt wel maar niet dat je zegt wat een klappen als je op de fiets achterop zit heb je erger last van. mijn zoontje ligt er 9 van de 10 keer lekker in te knorren lekker ingepakt tegen de wind en gaan hj vind het heerlijk. hij heeft nog nooit liggen huilen erin. ik kan gaan en staan waar ik wil zonder steeds de bus te moeten pakken mijn mening is positief. hij zit goed vast in het frame en met 2 elastieken aan de zijkant. het frame zit doormiddel van 3 punten vast op je fiets dus hij kan nergens heen.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    oke fijn om iig te horen ik had de link van jopie ook ff gelezen en daar waren de meningen verdeeld maargoed ik kijk wel ff wat ik ga doen. thnx voor je respons iig

gr saskia

7. Es1981

Es1981 Actief lid

Iemand van mijn mensedieck cursus heeft er een, en die bevalt heel goed. Fietsen overal heen, en hij vind het erg leuk.

Deel Deze Pagina