Op de stoel van Rutte

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Paarsei, 16 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Onze jongste dochter van net 5 had vandaag in de auto een goed idee. ‘Als je niet ziek bent mag je samen dansen, met je handen tegen elkaar. Als je wel ziek bent moet je heel ver uit elkaar blijven. Simpel probleem opgelost!’ Aldus M

Maslov en Fantykoekie vinden dit leuk.
  2. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Jazeker! Men moet toch weten wat de gehele bevolking werkelijk ergens over denkt ipv af en toe een poll onder een paar honderd vooraf geselecteerde mensen?!

Al die berichten nu in het nieuws over hoe de meerderheid van de bevolking voor 2G is, bijv. Ik geloof er werkelijk niets van. Heb dan maar het lef om het aan de gehele bevolking te vragen. Maar dat willen ze niet, want ze weten de uitkomst al.

SAARC en Loufoque vinden dit leuk.
  3. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Ver voordat er vaccins waren, waren er een stuk meer coronadoden dan nu. Dus als die cijfers kloppen, was daar oversterfte door.
    Maar dat is nu niet meer. En toch fikse oversterfte. En héél toevallig nadat de vaccins zijn gestart. Maargoed, het zal vast ook door de klimaatverandering komen.

Loufoque vindt dit leuk.
  4. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Maar waarom accepteer je dan wel dat het voor de vaccins komt door Corona, en na de vaccins opeens door de vaccins en niet meer door Corona? Is geen aanval hoor! Gewoon een vraag.

5. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Ik geloof dat ik je vraag niet begrijp. Dat isbtoch geen kwestie van accepteren, maar gewoon van cijfers?
    Als er vóór de vaccins -ik noem maar een random getal- 100 coronadoden per dag waren en na de vaccins 10, maar in beide gevallen is er oversterfte, dan valt die huidige oversterfte toch niet te verklaren door die 10 coronadoden?

6. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    O zo! Nee dan begreep ik jou niet. Hangt ervan af hoeveel doden normaal zijn denk ik? Vraag is ook of het oversterfte is op een gegeven moment. Zijn mensen die overlijden aan griep dan ook oversterfte?

Deel Deze Pagina