Meer mensen die niet kunnen slapen? Lig al anderhalf uur te draaien. Tja moet weer eens ongesteld worden heb daar zoveel last van altijd. Ben super duizelig en rugpijn....
Ja hier nog één hoor... Ik lig vanaf 22.00 ik bed maar nog geen oog dicht gedaan. Ik slaap altijd wel vrij laat hoor maar ik was vandaag best wel moe. En dan lig ik een keer optijd in bed....jahoor niet kunnen slapen.
Hier ook. Vorige nacht zo slecht geslapen van de zenuwen voor een afspraak vanmorgen, dus toen ik thuis op de bank plofte in slaap gevallen. Nu klaar wakker dus
Jep hier ook wakker, heb er wel al een paar uurtjes opzitten maar dochter werd wakker dus ik nu ook wakker. Ik denk wel dat ik zo weer slaap Vervelend als je niet kunt slapen hè.. Mss ademhalingsoefeningetje, dat wil bij mij vaak wel helpen. Hopelijk snel slaap lekker dames!
Ik ben rond half twee in slaap gevallen. En vanmorgen werd ik wakker omdat ze onderhoud aan het doen zijn in het park achter ons huis. Begon om 7 uur al. Ik heb ondertussen al een paar bakken koffie op en m'n zoontje ligt nog heerlijk te slapen. Dus wel een relaxed ochtendje zo.