Volgens mij stel ik me enorm aan, maar ik plaats het toch maar.. Mijn zoontje van ruim 7 weken was de afgelopen weken vrij onrustig. Wilde continu bij je zijn, als je hem even weglegde begon hij te huilen en als je hem oppakte dan was het direct goed. Ook had hij veel last van krampjes en was dan erg onrustig, veel kreunen, persen en soms zelfs krijsen van de pijn. Nu was het me de afgelopen dagen al opgevallen dat de krampjes afnamen, heel fijn natuurlijk! Vandaag valt me op dat de kleine heel rustig is. Hij kan opeens lange tijd in de box liggen zonder huilen, ligt gewoon rustig om zich heen te kijken. Geen gehuil, geen onrust. Ik vind hem zo rustig, dat ik me daar dan weer zorgen om ga zitten maken. Dat er iets aan de hand is en dat hij daarom zo stil is. Ik denk dat ik me aanstel, zijn temperatuur is 37.4, hij drinkt prima aan de borst, lacht nog gewoon als je contact maakt, heeft ontlasting gehad etc. Kan het gewoon zijn dat hij zich nu beter voelt doordat de krampjes weg zijn? En dat dit gewoon is zoals hij echt is, een tevreden mannetje? Kan dat zomaar opeens veranderen?
Ja En het kan ook zomaar ineens weer terug veranderen. Dus geniet lekker van je mannetje en de tijd die je nu even voor jezelf hebt
Je stelt je niet aan. Je bent net bevallen en je maakt je overal druk om. Daar hebben we allemaal last van gehad Hij is vrolijk en drinkt goed.... Niet druk maken dus, juist nu kun je even genieten. Volgende week zit er weer iets dwars, of zijn grote teen voelt raar, of er zit een pluisje in de weg, of zijn neus jeukt, of zijn oor voelt raar.....
Heel fijn deze geruststelling Ik ga er inderdaad maar gewoon van genieten haha Hij heeft inmiddels wel al gewoon weer gehuild haha, ook dat stelde me gerust