Snel knipperen met de ogen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chantico, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft sinds een paar weken af en een soort aanvalletjes dat ze heel snel met haar ogen gaat knipperen. Het duurt een paar seconden, soms na een paar minuten nog een keer.
    Herkent iemand dit en weet je dan ook waar het door komt? De huisarts dacht niet dat ik me er zorgen om moest maken, maar dat doe ik natuurlijk toch een beetje...

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, al 43 keer gelezen maar nog geen één reactie. Ga er dus maar van uit dat het antwoord op mijn vraag is dat niemand dit herkent...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Nee inderdaad herken ik het niet.

Wel doet Isabella het soms als grapje, maar dat doet ze dus expres en is ze ook een stukje ouder dan jou meisje.

Als de HA zegt dat het niks is, misschien is het inderdaad wel niet zo erg.

Heb je al gegoogeld?

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nee sorry, herken het ook niet. Maar toen ik dit las moest ineens denken dat ik mijn zoontje bijna nooit zie knipperen, hahah. Zou dat wel normaal zijn?

Heb je inderdaad gegoogled? Misschien kun je er mee info over vinden.

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    justin doet het alleen als iets hem te snel gaat. dus bv, als ik me af sta te drogen, mijn rug en de handdoek snel heen en weer haal, en hij zit er bij, dan kan hij het niet volgen en knippert hij heel snel. Maar echt zomaar uit het niets doet hij het niet.
    succes met googlen!

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Herken dit in me zelf....

Mijn traanbuizen werken niet naar behoren en daarom moet ik soms even wat vaker knipperen...

maar of dit het zelfde is als jou kleine geen idee.

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Mijn zoontje doet dat voor de lol; maar die is wel een stukje ouder dan jouw dochtertje.....

Deel Deze Pagina