Wie speelt dit jaar eigenlijk? Hoorde dat Bram van der Vlugt er mee gaat stoppen zag net op jetix ook een heel andere sinterklaas...
Nee....... Bah niks aan, Jammer hoor, Maar aan de andere kant, de sinterklaas die dan nu komt wordt wel de sint die ons kindje als " echte" gaat zien.
ik zeg ook altijd de echte.. kan me niet anders herinderen. Vind het ook heel jammer. Mijn dochter van 5 vield het ook op he, weet alleen niet wat ik moet zeggen. Ik ben maar snel op een ander onderwerp overgegaan
Bram van de vugt heeft hele zware kanker vandaar dat ie ermee stopt. Maar ja er komt nooit meer zo'n sint als die wij kennen denk ik.
Bram van der Vlugt is wel degelijk ook dit jaar weer onze enige echte eigen Sint! Lichamelijk gaat het goed met hem en er word ieder jaar bekeken of hij het aan kan en dat kan ie! Dus ook dit jaar weer ( godzijdank ) onze eigen Sint...Brammetje
Ging vanmorgen ff kijken naar die 2 kinderprogramma's... De enne is vind ik echt nep omdat dat Bram niet is zeg maar. Vind die sinterklaas van nickelone of zo iets niet echt leuk uit zien een beetje streng uitelijk.
vind de sinterklaas programmas van nickelodeon ook niet leuk, das helemaal niet zo'n lieve sint. ik wil ook nooit een andere dan de 'echte'. hoop dat hij het nog lang kan en wil doen. morgen begint het weer! mijn meisjes wachten al vol spanning.... groetjes, lidwina
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dit wil ik ook graag weten! Vond Bram altijd zooooooooooooooooooooooo'n leuke Sint! Een beter kan ik me bijna niet voorstellen! Heb al een keer een "nieuwe" voorbij zien komen op een van de kinderzenders, maar die haalde het echt niet bij Bram... Maar toch, als iemand weet wie het is? Bij de intocht hier is het ook altijd gissen wie Sint speelt; is ook al een aantal keren door de burgermeester gedaan!
Zullen we een topic openen: Bram moet blijven! Ik wist inderdaad dat hij ziek was/is; doen we helaas niets aan... Toch is het jammer... Hier bij de intocht zijn ze ook niet altijd even goed... Als je soms ziet hoe die baard zit...
Voor ons wel, maar mijn moeder is met een hele andere sint opgegroeit. Mijn moeder is niet eens zo oud nog( 48 jaar) Ik denk dat we er straks toch aan moeten wennen dat er een andere " echte" sint komt,
Ik wist niet dat hij ziek was. Tja ooit zal er toch een andere sint moeten komen helaas. Maar die haalt het nooit bij Bram. Moet zeggen dat ik de "hulp" sinterklasen vaak niet zo leuk vind, maarja zolang de kinderen het maar geweldig vinden natuurlijk he, dat is het belangrijkste. Maar ik mag graag kijken samen met mijn meisje naar de club van sinterklaas, ...met Bram Heb mijn eigen sinterklaastijd als iets geweldigs ervaren, en ik kan er zo van genieten als mijn meisje het uitschaterd van het lachen om die domme pieten en die lieve sinterklaas
Leuk idee Klus!...en dan alle namen van de meiden die er voor zijn opsturen naar de website van Bram of van de NPS ofzo!
Was een goed idee van je Nies... helaas is er weer eens snel met een slotje gesmeten Denk alleen ook niet dat het uberhaupt veel zin zou hebben zo'n petitie... die man heeft zoveel plezier aan het Sinterklaas zijn, reken er maar op dat ie het blijft doen zolang het lichamelijk mogelijk is hoor