Gefeliciteerd wat een scheetje!! Ohh dat was vast ff schrikken dat ze zeiden een dochter.. hoe komen ze erbij?! Heftige bevalling, gelukkig uiteindelijk wel goed gegaan. Nu genieten van het wonder!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede wonder! Wat een prachtig ventje! Geniet maar goed van elkaar! Hoe vind Aiden zijn broertje?
Bedankt voor de felicitaties! Tja, ik weet ook niet hoe ze bij een dochter kwamen....die piemel en balzak zijn niet te missen . Wellicht miscommunicatie tussen de OK en de Verkoever. Aiden moest erg wennen aan zijn broertje. Is drie kwartier lang totaal van slag geweest en niet te kalmeren. Mama was natuurlijk een paar dagen weg in het ziekenhuis, Aiden veel bij opa en oma, mama komt weer thuis met een babietje waar Aiden nog niet veel van begreep en dan zat er ook nog zomaar een vreemde mevrouw (kraamhulp) in de woonkamer. Was een beetje teveel om te bevatten voor Aiden. Maar een dag later gaf hij Finley al kusjes gelukkig.
Gisteren is mijn huisarts nog even op kraamvisite geweest. Had meteen even Finley nagekeken, want die was niet zo lekker. Had hem verteld van het dochter-zoonverhaal. Zei hij: o, nu snap ik ook het bevallingsverslag wat ik van het ziekenhuis heb ontvangen. Ze hadden het namelijk eerst over een dochter (met naam nog wel) en toen plots over een zoon? Pfff.... Het is dat Finley als twee druppels op zijn grote broer lijkt, anders zou ik bijna gaan twijfelen of ze ons de juiste baby wel mee hebben gegeven.