JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE Echt super voor jullie. Eindelijk thuis genieten van jullie wondertje. Heel veel geluk saampjes Liefs, mussie
oooooh juffie je moest eens weten hoe blij ik voor je ben! moest er gewoon even van huilen! HEEEEL VEEL GELUK!
Loopy, zit hier ook met traantjes hoor Wat fijn voor jullie dat jullie grote, sterke meid naar huis mag. Zo speciaal ook dat het met deze dagen mag. Deze feestdagen zullen jullie je altijd bij blijven. Heel veel geluk met jullie wondertje en heeeeeeeele fijne dagen!
Juffie,wat een goed nieuws! Eindelijk mag je meissie mee naar huis toe en kunnen jullie lekker van elkaar gaan genieten! Ik wens jullie Heel Veel Geluk! Lief Dais... -x-
Super Juffie! Nog eventje aftellen en dan genieten! Echt ontzettend goed nieuws! Ik hoop nog een keertje een foto te zien, ben helaas ook niet altijd snel genoeg! Ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is en hoe ze er nu uitziet.
Dank u Sinterklaasje! (barst uit in gezang) Gefeliciteerd met dit mooie cadeautje, wat heerlijk om haar thuis te krijgen! Heel veel geluk gewenst, jullie hebben het zo verdiend.
Van harte! Geniet lekker van elkaar. Zal wel hele dagen kroelen worden denk ik zo... Veel plezier en veel geluk samen!