op de valreep 2012 mama's!! (decemberbaby's)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywish84, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik heb ook een lekker weekend gehad. Door het uitslapen en om t kwartier een slokje cola :p voelde ik me vrijwel top! Vandaag weer vroeg het bed uit en het was weer raak hoor misselijk moe echt blugh! Ik ben gestopt met het eten van cracotjes, want ik was meer dan een kilo afgevallen in een paar dagen. Ik eet nu om t uur een half wit puntje met smeerkaas( wat een variatie:p). En s avonds een half bordje eten waar ik een uur over doe en me echt doorheen worstel. Vind het zo lief van mn man elke keer als ik wat gegeten heb is hij helemaal trots en blij! hahaha
    Hij begint ook al echt te kletsen tegen mn buikje:).
    Twin ik vind t wel knap dat je dat durfde te eten zeg!! hahaha

Wij hebben het s avonds na de test gelijk aan de ouders verteld. We hadden vorig jaar voor de opa's en oma's de boeken opa vertel eens en oma vertel eens gekocht. Hierin kunnen ze voor de aankomende baby een paar jaar lang herinneren aan hun eigen leven en aan de eerste jaren van de baby schrijven echt super leuk voor later! De opa's hadden het gelijk door bij het uitpakken, maar de oma's hadden even de tijd nodig. Daarna gingen ze los hoor! hahaha

M'n zus heb ik het over de telefoon verteld, omdat ze ziek is kon het echt niet persoonlijk. Ik vroeg aan haar of ze zin hadden om volgend jaar met z'n 6en op vakantie te gaan. Het duurde heel lang voor ze begreep dat ik bedoelde dat wij een kleintje verwachten:) en ze was heel erg blij!
    Onze broers hebben we het midden in een gesprek verteld met wat vage hints ( was echt hilarisch!).
    We zijn nu lekker bezig met verzinnen wat we wie gaan vertellen en wanneer ( de rest wel na de eerste echo denken we).

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hoi Liga,

Ik heb voor mijn vader ook het opa, vertel eens boek gekocht. Ga ik hem zaterdag geven (tijdens het lunchen). Ben erg benieuwd hoe hij reageert. Hij heeft al 2 kleinkinderen, maar die heeft hij nog nooit gezien. Ik ben de enige van zijn dochters met wie hij contact heeft (ik heb met mijn zussen ook geen contact). Dus ik denk dat het toch wel speciaal voor hem zal zijn. Dat hij het toch een beetje ziet als zijn eerste echte kleinkind. Spannend dus, maar nog even een weekje wachten.

Jammer dat je je zo beroerd voelt. Maar blijven proberen te eten. Hopelijk is het over een paar weekjes een stuk minder.
    Bij mij neemt de misselijkheid ook met de dag toe. Erg vervelend, maar ja, niets aan te doen.

Nu heb ik sinds dit weekend ook erg pijnlijke steekjes in mijn onderbuik. Maak me toch een beetje zorgen om, ik weet wel dat het waarschijnlijk niets betekend, maar na een miskraam let je toch beter op je lichaam en maak je je sneller zorgen denk ik. We wachten het maar weer af :)

3. msnaatie

msnaatie Lid

11 apr 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag echt niet klagen. Afgezien van onwijze gevoelige en pijnlijke borsten, darmen en af en toe moe en stemmingswisselingen, heb ik eigenlijk nergens last van. Ik sport ook lekker door en aan de ene kant ben ik juist heel blij en gelukkig met de zwangerschap terwijl ik aan de andere kant ook probeer wat afstand er van te nemen. Om te voorkomen dat het alleen nog maar hierover gaat. Klinkt misschien stom hoor, en ben er echt superblij mee, maar ik vind het ook wel lekker om ook eens ff een dagje er eens niet zo er mee bezig te zijn. Stom he.

4. Karen1988

Karen1988 Lid

11 apr 2012
    16
    0
    0
    almere
    Ook hier worden we in december voor het eerst papa en mama
    2 december ben ik uitgerekend.
    Vorige week een vervroege echo gehad (i.v.m. hevige krampen) en het hartje zien kloppen!! Erg fantastisch om te zien!
    Vandaag eerste afspraak gehad bij de verloskundige! Ook dat was heel leuk!
    21 mei nog een termijn echo en 2de afspraak VK!

5. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Gefeliciteerd Karen!!
    En wat fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen! Een hele gerustelling! :)

6. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angell85, dat is heftig voor je moeder. ik denk dat ze zo'n mooi kadootje zeker super zal vinden!

7. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Ja dat weet ik wel zeker!! ben zo benieuwd naar haar reactie! zal wel erg emotioneel worden!

8. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @karen: wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, heb je lang last gehad van de krampen?

Mijn schoonouders komen morgen terug van vakantie, we gaan dan woensdag ff langs om het ze te vertellen. Verder hebben we goede vrienden die we het gaan vertellen. Ze zijn ook bezig voor een kindje.

hier ook last van pijnlijke borsten. Vandaag had ik ook weer wat krampjes, voelde ook slijmverlies en wil dan toch gelijk ff naar de wc om te checken..
    Ik had nog 1 test liggen en die heb ik ff gedaan bij thuiskomst. het was 17.00 en de test streep was echt veel dikker dan de controle streep. De test streep is bijna zwart joh ;) het voelt verder ook goed, dus daar moet ik maar op vertrouwen

9. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hoi
    Ik heb sinds gisterenmiddag bloedverlies. Weet niet goed wat te doen of wat ervan te denken! Ben bang dat het mis gaat!

10. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Jeetje dolfijntje kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je ermee aan moet! ik weet van een vriendin van me dat ze in het begin ook nog wat bloedverlies had maar dat het dus uiteindelijk niks betekende.
    Ik zou als ik jou was sowieso even de VK bellen, mijn VK zei dat ik bij elke vraag en twijfel hoe stom ook altijd kon bellen.
    Misschien dat ze je dan wat gerust kunnen stellen!

Succes ermee meid.

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hoi Dolfijntje,
    Wat een onzekerheid. Ik hoop dat alles toch goed is.
    Sommige meiden hebben inderdaad nog een soort menstruatie, of een late innestelingsbloeding. Is het helder bloed of bruin? En hoeveel is het? Dat speelt allemaal een rol. En heb je wel nog zwangerschapsverschijnselen?

Inderdaad de vk bellen als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor!!!

Succes

12. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Heb net gebeld en omdat het nog zo pril is gaat ze opnieuw bloed trekken om te zien hoe de hcg waarde is! Moet om 10u gaan!

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Sterkte dolfijntje ik zit hier voor je duimen ;)
    Onder het genot van een soepstengel. Lang leve de misselijkheid.

14. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Ok spannend! Succes dolfijntje! Zal voor je duimen dat alles in orde is!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sterkte Dolfijntje! Hoop dat alles goed is!

16. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Sterkte dolfijntje!! Ik hoop dat het goed zit!!

17. Elmo1982

Elmo1982 Lid

13 jun 2011
    45
    0
    0
    Haarlem
    Hallo Dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Na een miskraam ben ik ook weer zwanger en uitgerekend als het goed is op 12-12-12.
    Oh en vind ik het zo spannend. Nu eerst maar de eerste echo afwachten.

18. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd Elmo1982!
    spannend allemaal he?! al een afspraak staan bij de VK? of voor een echo?
    Zie dat je ook uit Haarlem komt?!

Geniet van je zwangerschap

19. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dolfijntje, wat een onzekerheid heb je dan he?! Ik hoop dat het kindje lekker blijft zitten. ik heb 6 weken bloedverlies gehad de vorige keer. waarschijnlijk adertje dat nogal zwak was.

@elmo, welkom en gefeliciteerd!

20. Elmo1982

Elmo1982 Lid

13 jun 2011
    45
    0
    0
    Haarlem
    @Angell85,

Ik heb 3 mei mijn eerste afspraak bij de vk en 4 mei mijn eerste echo. Ik kom inderdaad uit Haarlem- Noord.
    hoe voel jij je???

@Tw1n
    dank je wel

@ dolfijntje
    Sterkte en zal voor je duimen.

Deel Deze Pagina