@dolfijntje, wat verdrietig! ben er ook een beetje stil van.... ik wens je sterkte! @nischa, natuurlijk mag dat! Gefeliciteerd en welkom.
Hoi dames sorry dat ik niet zo actief ben, maar ik voel me steeds zo beroerd... Ik geef niet over gelukkig ( nooit goed gekund dus verwacht t nu ook niet echt) maar ik voel me net een oude vaatdoek.. Dolfijntje wat vreselijk heel veel sterkte de komende tijd
@Dolfijntje: wat vreselijk! veel sterkte! @Liga: Wat naar dat je je zo beroerd voelt, doe maar rustig aan meid! Ik heb gisteravond flinke krampen gehad, waren waarschijnlijk mijn darmen. het was toch wel ff schrikken. Gelukkig geen bloedverlies gehad! ook had ik steken aan de zijkant van mijn buik en mijn liezen. Vanmorgen de verloskundige gesproken en die maakt zich gelukkig geen zorgen. Waarschijnlijk maakt mijn ukkie nu zo'n groeispurt dat er in mijn buik plek moet worden gemaakt. Daarvoor moeten mijn darmen dus ineens een andere plek vinden en dat kan du best pijnlijk zijn. De steken zijn ook tekenen van groeipijn/bandenpijn. Het is dus weer even wennen aan nieuwe pijntjes hier!
Hallo Ook ik mag me hier melden! Ik ben rond 29 december uitgeteld. Wordt dus spannend of het een 2012 of 2013 baby wordt.