Afsprakenlijst 14 mei: Anica, 1e echo 18 mei: Veerle, 2e echo 21 mei: WmvSS, contr + 1e echo 23 mei: Sikkes, 1e echo 26 mei: theebeeb, 1e echo Uitgerekende datum 10 dec: Theebeeb 13 dec: Angell85 15 dec: miemie79 18 dec: Veerle, 1e kindje (31 jr) 23 dec: Anica, 2e kindje 23 dec: Sikkes, 2e kindje 24 dec: WmSS (Wendy)
ben even een paar dagen niet online en zie dat er al weer wat nieuwe dames bij zijn! en er al weer aardig wat gekletst is! Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames hier!!
Welkom!! Dat zou wel heel bijzonder zijn een tweeling Spannend hoor, nog een weekje en dan weet je meer. Ik moet nog 2 weken wachten voor de echo, maar dat heb ik zelf gedaan omdat ik graag wilde wachten tot er ECHT wat te zien was en de echo ook gewoon vanaf de buik te maken is.
ja dat zou heel bijzonder zijn ik kan niet wachten tot volgende week. Had zelf ook liever later een eerste echo laten maken, maar door die spiraal was het wel belangrijk te zien of die er nog zat. Dan houden ze me beter in de gaten.. Ergens vind ik het niet erg, heb nu een mooie foto waar ik de hele dag naar kan staren!
Dag dames! Ook ik ben nog een december mama! Ik ben uitgerekend op 29 december. Had afgelopen vrijdagmorgen wat bloedverlies en sloeg gelijk in paniek! Mocht smiddag nog bij de gynaecoloog komen en ook al was ons kleintje nog maar 2,5 mm groot er was toch al duidelijk een hartslag te horen/zien. Ben telkens nog bang wanneer ik naar het toilet ga, maar gelukkig niks te zien! Wel heb ik enorm veel afscheiding, veel meer als tijdens de zwangerschap van Liz. Zijn er hier nog mama's zwanger van hun tweede? Ik zit nu op mijn werk achter mijn bureau en moet de knoop van mijn jeans al los doen omdat ik het anders echt niet kan houden (haha). En dat terwijl ik 6 weken en 2 dagen zwanger ben. Zijn er nog die dit ervaren bij een tweede zwangerschap? Iedereen veel succes!
Hoi SannedK, gefeliciteerd met je tweede!! Je bent 2 dagen eerder uitgerekend, we gaan mooi samen op Ik ben ook bang iedere keer als ik naar de wc ga, zeker ook omdat het door de vele afscheiding lijkt alsof ik leeg loop. Ik kan niet meepraten over een tweede kindje, maar ik zit nu ook op het werk met mijn broeksknoop los haha. Ik zit op 6 weken en 1 dag..
Ha Sanne, Dat moet schrikken zijn geweest :x ken het maar al te goed helaas. Dit is mijn 6e zwangerschap en ik hoop mijn 2e levende kindje. Heb nu met 7 weken echt al een buik en het wordt steeds lastiger om verborgen te houden, maar ja met een 6e zwangerschap toon je wel eerder.
voor de nieuwkomers: gefeliciteerd!!!! @ sanne, wat schrikken zeg! maar gelukkig heb je bewijs gekregen dat het allemaal goed is daarbinnen. bij mij ook de 2e zwangerschap, maar moet zeggen dat ik de broeken nog gewoon dicht kan.... merk wel dat ze al strakker gaan zitten, heb wel wat lichte strech broeken dus dat zal misschien ook wel meewerken! hier nog even wachten...op moederdag gaan we het vertellen!!!
Ooh spannend Sikkes! leuk moederdagkado! @ WmvSS, even een respect voor jou! je hebt al aardig wat meegemaakt lees ik! @ Evelinepien, kan me voorstellen dat je graag naar de foto blijft kijken, en spannende tijd dan zeg om af te wachten of het er nou echt 2 zijn! Wel erg leuk! ik droom steeds over tweelingen of dat nou wat zegt... @ Sanne ook welkom!
Hoi meiden! Sorry dat het even stil was van mijn kant, ik moest 6 dagen werken en had even geen energie om berichtjes te plaatsen! Maar ik ben er weer! Ik zie dat er een overzichtje is! Leuk! Hoe kan ik mezelf erbij zetten? @nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! @WmvSS: wat een heftig verhaal meid! Ik hoop dat nu alles goed is en dat je in december een gezond kindje in je armen hebt! @Sanne: wat schrikken dat bloedverlies! Gelukkig heb je een kloppend hartje gezien.
Afsprakenlijst 14 mei: Anica, 1e echo 16 mei: Marjoo83: 1e echo 18 mei: Veerle, 2e echo 18 mei: Marjoo83: 1e keer VK 21 mei: WmvSS, contr + 1e echo 23 mei: Sikkes, 1e echo 26 mei: theebeeb, 1e echo Uitgerekende datum 10 dec: Theebeeb 13 dec: Angell85 15 dec: miemie79 18 dec: Veerle, 1e kindje (31 jr) 21 dec: Marjoo83, 1e kindje 23 dec: Anica, 2e kindje 23 dec: Sikkes, 2e kindje 24 dec: WmSS (Wendy)
dank lieve dames, wij hopen het ook. Ik ben erg onzeker en bij ieder krampje of pijntje denk ik dat het mis is. Erg stressvol, maar probeer wel positief te blijven
het vertrouwen komt met de dag. Ik ben nu al verder in de zwangerschap dan waar het bij de laatste 2 mk's fout ging, dus dat is positief en ook ben ik al verder dan dat ik bij mijn dochter ging bloeden. ik denk dat als ik de echo heb gehad de 21ste en er is een mooi kloppend hartje te zien en vooral GEEN bloedophopingen dat ik er dan echt in ga geloven
Wel fijn dat je nu dan al verder bent! nou ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je en dat het zo de 21e is!
Dit wordt een lange week maar volgende week vliegt voorbij denk ik. Dinsdag de 15e is de sterfdag van onze dochter en ben ik vrij, donderdag en vrijdag ben ik vrij ivm hemelvaart en dan is het al weekend en dan maandag de 21ste . Ik zie van jou helemaal nog geen afspraken staan, klopt dat??
Volgende week zal inderdaad wel snel gaan dan! Moeilijke dag dus de 15e! wat kan het leven soms dubbel zijn, zal voor ons de dag zijn dat we sleutel krijgen van ons nieuwe huis! Ja ben mijn afspraak er vergeten tussen te zetten. Maar wij hebben morgenavond om 19.45 onze eerste afspraak bij de VK en maken daar dan gelijk een afspraak voor de 1e echo!
Afsprakenlijst 14 mei: Anica, 1e echo 16 mei: Marjoo83: 1e echo 18 mei: Veerle, 2e echo 18 mei: Marjoo83: 1e keer VK 21 mei: WmvSS, contr + 1e echo 25 mei: Sanne 2de echo 23 mei: Sikkes, 1e echo 26 mei: theebeeb, 1e echo Uitgerekende datum 10 dec: Theebeeb 13 dec: Angell85 15 dec: miemie79 18 dec: Veerle, 1e kindje (31 jr) 21 dec: Marjoo83, 1e kindje 23 dec: Anica, 2e kindje 23 dec: Sikkes, 2e kindje 24 dec: WmSS (Wendy) 29 dec: Sanne, 2e kindje