op de valreep 2012 mama's!! (decemberbaby's)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywish84, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Gefeliciteerd Wendy!! Maak er een mooie dag van!

2. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @Wendy: gefeliciteerd!!
    @Angel: succes bij de VK!
    @Kat: welkom en gefeliciteerd! Ik snap dat je nog voorzichtig bent. Ik hoop dat je snel wat meer kan genieten! Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

3. Evelinepien

28 apr 2012
    75
    0
    0
    Creditmanager
    Utrecht
    @ Kat: welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap, en driemaal is scheepsrecht toch?! Fijn dat je een mooi hartje hebt kunnen zien. Ik mag maandag!

@ Angel: succes vandaag bij de VK! Hoop dat je dag snel gaat vandaag.

@ Wendy: Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan, zwanger én jarig. Mooi toch!

4. sikkes

sikkes Lid

24 jul 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy gefeliciteerd met je verjaardag!!! maak er iets gezelligs van vandaag!
    @ kat: een kloppend hartje is al een mooie bevestiging! en dan mag je voorzichtig ook gaan proberen te genieten van je zwangerschap, sterkte met de komende weekjes!

5. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames, Hier ben ik weer eens.
    Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!

Vandaag 1e echo gehad en die is niet direct positief, wat mijn gevoel al aangaf... Er is een vruchtje met kloppend hartje te zien, maar veel te klein voor de termijn. Ik dacht zelf 8 weken te zijn, maar dat is sowieso niet zo. Ze mat 5,5 week, maar dat kan ook niet... Na even rekenen met de echoscopiste kan ik 6,5 week zwanger zijn, maar dan is het vruchtje nog te klein. Echter wel een stuk positiever dan deze grootte bij 8 weken. Ik heb maandag weer een echo.
    Iemand hier ervaring mee? En dan graag alleen de positieve verhalen ;)

6. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    nee sorry geen ervaring mee! ben benieuwd wat er maandag voor je uitkomt dan! succes!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Welkom Kat! En een kloppend hartje op de echo is iiig een goed teken!
    @Twin: geen ervaring mee, maar hoop dat alles wel goed is!
    @de rest: alles goed? Hier thuis uit werk en net gegeten en doe voor de rest niets meer:D

8. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Twin: Ik duim voor je dat alles goed is.

Evelinepien; Oeh, spannend! Heel veel succes, maandag.

@ Iedereen: Nog meer vrouwen die zo moe zijn? Ik stond vanmorgen om half 8 op om met de pup te wandelen, en volgens mij heb ik gewoon de halve route lopen slaapwandelen.:( Ben hele stukken kwijt haha.

9. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Was erg fijn gesprek bij de verloskundige! Krijg 25 Mei de eerste echo!
    Had stiekem gehoopt op wat eerder maar moet nog even geduld hebben!

MOE?! Ik voel me bijna niet anders! Ben de hele dag moe!
    Zit op me werk knikkebollend achter de computer!
    Hoop dat het snel voorbij gaat!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ook moeeeeeee! Tijdens werk gaat het wel, maar als ik even stil zit, komt de man met de hamer....
    Angel: nog even geduld met je echo, dan zit straks wel alles erop-en-eraan:) Fijn dat je een fijn gesprek hebt gehad bij de vk! Hier zo naar bed...

11. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @twin: wat schrikken meid! Gelukkig wel een kloppend hartje! Ik heb er geen ervaring mee.. Ik hoop dat alles goed is!
    @ vermoeidheid: ik ben ook echt heel erg moe!!! Pff het is echt heel erg..

12. sikkes

sikkes Lid

24 jul 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twin: dat moet idd wel even schrikken zijn geweest! ik heb hier geen ervaring mee, hopelijk blijft het maandag positief en zit er in elk geval wel groei in! wat zei de gyn/verloskundige er zelf over?

13. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    @twin effe afwachten hoor, je kan je eisprong ook op een ander moment hebben gehad dan jij dacht hoor! En bovendien is het nu nog heel moeilijk om het vruchtje te meten, gewoon even afwachten, een hartslag is in ieder geval zeer positief!

Effe een tip voor iedereen die zo vermoeid is! Magnesium slikken! Ik was bij mijn eerste ook altijd zo ontzettend moe, maar omdat ik nu magnesium slik vanwege de moeilijk stoelgang weet ik nu ook dat het helpt tegen de vermoeidheid. Staat ook zo op de verpakking maar had niet gedacht er zoveel van te merken. Het helpt trouwens ook tegen die vervelende beenkrampen (daar hebben we nu nog geen last van maar geloof me dat komt nog wel!)

14. Evelinepien

28 apr 2012
    75
    0
    0
    Creditmanager
    Utrecht
    @ Twin: schrikken meid. Maar dat komt toch vast wel goed? Misschien heb je inderdaad gewoon een laat ei gehad. Je hebt een hartslag gezien, dus dat is toch hartstikke mooi en goed??

Ik ben ook zo ontzettend moe meiden! Op het werk voornamelijk, dan zit ik echt te slapen. Als ik thuiskom dan gaat het wel, maar om 8u verlang ik enorm naar m'n bedje.
    Magnesium ga ik zo in mijn pauze halen, eens kijken of het werkt!

Verder begin ik nu toch ochtendmisselijkheid te krijgen. Het voelt bij mij als honger/misselijk zijn. Als ik eet gaat het even over, maar dan binnen een paar minuutjes is het weer terug. Weet ook niet goed waar ik zin in heb.. Hebben jullie dat ook? (Heb nog niet hoeven spugen trouwens).
    Ben ergens wel blij met die misselijkheid, stelt me weer gerust dat er toch íets goed gaat daar binnen :)

15. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Een kloppend hartje is altijd goed, wie weet maakt de kleine nog een groeispurt. Wanneer heb je nu weer een echo?

16. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    haha dat knikkebollen is erg herkenbaar, Ik stort rond 14 uur echt helmaal in en sleep ik mezelf de dag door hier op kantoor :D

17. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    lieve meiden, bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik ben enorm verwend met parfum, nieuwe kleding (die ik straks toch niet meer pas :p), nieuwe armband en geld :)

18. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    haha ja kleding zeer handig!

19. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, bedankt voor de bemoedigende woorden!
    @SannedK, het zou inderdaad goed kunnen dat ik een late ovulatie heb gehad. 3 april hevige steken in onderbuik gehad. Waarschijnlijk mijn ovulatei volgend echoscopiste. Zou gezien conceptiedatum ook kloppen ;) En dan ben ik inderdaad nog niet zo ver!

@Evelinepien: Wat spannend 2 vruchtzakjes! Ik duim voor je mee, heb zelf een tweeling van 3,5 en het is zoooooo leuk!!

Hier inmiddels ook af en toe wat misselijkheid en weer een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Qua moeheid lijkt het wat beter te gaan, tot ik weer om 21.00 totaal afgedraaid mijn bedje opzoek, haha! Magnesium is een goede tip!

20. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Nou, ik durf te wedden dat ik morgen meteen aan die magnesium ga.:D

Twin: Wat goed! Blij om te lezen dat je babietje toch waarschijnlijk de juiste grootte heeft. Wat zul je nerveus zijn geweest...

WMvSS: Wat een bofkont. Welke parfum heb je gehad?

Evelinepien: Nee, hier geen misselijkheid s' ochtends. Wel pijn in mijn borsten, af en toe, en zeker met kou, is het net of ze er met messen insteken.

En?....Denken jullie iets van je man te krijgen voor jullie officiele eerste moederdag? (Degene die nog geen andere kindjes hebben dan he):D
    Mijn vriend moet a.s zaterdag 'echt even dringend de stad in' en nee, ik mag niet mee.

Deel Deze Pagina