op de valreep 2012 mama's!! (decemberbaby's)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywish84, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Ik heb vanavond om 19u de echo en ze gaan het eerst uitwendig proberen. hopelijk krijg ik ook eindelijk een echofoto mee of het nu goed of fout zit. ik houd jullie op de hoogte!

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Twin hoe is het gegaan?

3. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Krijg ineens geen meldingen meer via de mail!
    En ik maar denken dat het hier erg rustig was, maar nee hoor heb nog wat te lezen zie ik, ga ik maar gelijk even doen!

hoop dat alles goed gaat met iedereen?!
    Ik heb ineens sinds een weekje last van misselijkheid in de avond, en hoofdpijnen in de middag!
    Erg vervelend aangezien we binnen 2 weken moeten verhuizen en we nog aardig wat moeten doen in ons nieuwe huis!
    Maar ach, nog even volhouden en dan zijn we goed en wel over, en kan ik echt goed me rust gaan pakken.

4. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wmvss ik heb hem pas om 19u haha!
    @angell85, dat is inderdaad geen lekkere timing... maar het is te overzien toch? Je zal er straks des te meer van genieten als het achter de rug is!

5. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    En toen was de kleur helderrood....

6. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    :(
    Verdomme...

7. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen goed nieuws. vruchtje is nog steeds veel te klein, 5 weken en 4 dagen en ze zien geen hartje. donderdag naar de gyn om eea te bespreken. heb mn woordje kunnen doen over de echo's en daar is goed naar geluisterd. vind het jammer, maar voel ook een beetje opluchting. gek he? Is mijn gevoel al die weken toch juist geweest....

Dank jullie wel voor alle steun en loeve woorden en ik duim voor jullie dat alles lekker goed mag gaan met jullie zwangerschap. Geniet ervan! Ik kom af en toe nog even spieken hier hoor :)

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi dames!
    Ik ben er weer!

@tw1n meid toch!! Ben echt benieuwd hoe je echo is gegaan... Ik denk aan je meid! Kan zijn dat er een adertje is gesprongen.. Heb je ook krampen?

@veerle meid wat erg... Heel erg veel sterkte!!!

@angel spannend een verhuizing! Brengt veel stress en drukte met zich mee, maar strakjes kunnen jullie lekker genieten van jullie ukje in jullie nieuwe huis!

@iedereen hier gaat alles goed. Eigenlijk geen kwaaltjes.. Alleen het moe zijn. Volgende week donderdag weer een echo, hoop zo dat alles goed is! Geen kwaaltjes hebben maakt me wel een beetje ongerust (al mag ik daarom juist niet klagen..)
    Oh het enige wat ik verder nog heb... Ik heb totaal geen eetlust meer! Ik moet mezelf echt dwingen iets te eten.

Hoe gaat het verder met de dames hier?

Liefs

9. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    @tw1n oh lieve meid toch... Wat verdrietig! :( heb gewoon de tranen in mn ogen staan :(
    Ongelofelijk dat je gevoel toch klopte.. Maar misschien is er nog hoop..? 5 weken is idd klein.. En als je ukje echt 5wkn is.. Dan is er misschien nog geen hartactie..? Ik ga voor je hopen meid.. Ik wens jullie heel veel sterkte!!

Veel liefs X

10. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Hè wat een nare berichten.... Veerle en tw1n heel veel sterkte!

11. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiewie, nee hoor het is echt niet goed. ik zou nu 10 weken zin , op zn minst 8 als het heel positief zou zijn. is ook niet tot nauwelijks gegroeid. Het is goed zo, het heeft niet zo mogen zijn.

12. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Heel veel sterkte, Twin. Vind het echt rotnieuws voor je. Denk je dat het vanzelf op gang zal komen?

kiewie: Geen kwaaltjes hier. ben niet misselijk ofzo. het enige wat ik heb en waar ik mezelf een beetje zorgen over maak, is dat ik sinds een week best wel last heb van lage rugpijn. Ik bedoel, heb veel verhalen gelezen over bekkeninstabilliteit en zo en hoop niet dat dit alleen maar erger gaat worden gedurende de zwangerschap. Ben van mezelf al geen lichtgewichtje...:)

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Kat1981 ik had gisteravond ook lage rugpijn. Normaal heb ik dat voor mn ongi ook altijd. Maar het is weer over gegaan. Geen idee wat het kan zijn. Naar mijn idee neem ik ook geen andere houding aan nu ik zwanger ben. Maar elk kwaaltje en pijntje zit ik helemaal te overdenken mischien is dat ook wat overdreven ;)

Twin erg veel sterkte!!!!

14. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Veel sterkte Twin!

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Voor de dames met rug pijn, je lichaam bereid zich voor op de bevalling daarvoor worden je bekken week en gaat iets uit elkaar staan.
    Mijn advies zoek zo snel mogelijk een goede fysio op die gespecificeerd in bekken.

Iedereen in mijn omgeving zei dat dat niet kon dat je daar zo snel al last van kreeg maar mijn fysio herkende de klachten meteen en met goede oefeningen had ik na 5 weken nergens meer last van!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Twin: wat een k#t-nieuws! Veel succes met je afspraak bij de gyn!
    Hier: gister bij gyn geweest, opnieuw een echo en (zoals ik al wist) een lege vruchtzak, die overeenkomt met 6 wkn (en zou 10 moeten zijn). Ik krijg vrijdag een curretage. We hopen daarna snel weer verder te gaan, de wens word steeds groter....
    Geniet allemaal van jullie zwangerschap:)

17. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Oh Veerle wat een rotnieuws zeg, ook al mis ..................... heel veel sterkte met het verlies verwerken en de currutage.

18. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Dag dames,

Ik wil jullie nog even allemaal bedanken voor de lieve berichten die jullie geplaatst hadden.
    Heb het heel moeilijk gehad met het verlies. Heb gisteren mijn regels doorgekregen en mag van de verloskundige deze ronde terug beginnen.

Ik wil jullie nog allemaal veel succes wensen en een gezonde schattige baby in december!!

Geniet ervan!!

Hoop dat ik dat binnen een paar maanden ook kan doen. :)

groetjes dolfijntje

19. sikkes

sikkes Lid

24 jul 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ twin & Veerle: heel veel sterkte de komende tijd!!!!

Hier vandaag de echo gehad, en alles helemaal in orde, hartje klopte en we hebben al armen en benen gezien!!! precies zover als ik zelf had uitgeteld!!! verder geen klachten alleen wat moe!

20. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Heb vandaag ook m'n eerste echo gehad. Hartje klopt. Verder ook geen klachten, iets sneller moe, maar met dit weer en drukke dreumes niet zo gek.

Deel Deze Pagina