Och meiden, het is weer effe stressen hier. Ben vanmorgen naar het toilet gegaan en heb lichtroze bloedverlies met een heel piepklein stolseltje erbij. Ik heb echt het gevoel dat het weer niet goed zit. Straks meteen de verloskundige maar even bellen...
Kat dat lijkt me een enorme opluchting. Na 12 wk schijnt het niet meer zo snel mis te gaan. Wmvss aantal pagina's terug hadden we het over vroeggeboorte. Bij mij is het niet 100% zeker wat de oorzaak was. Speelde meerdere dingen.
Het is wel erg stil in dit topic. En ook een beetje chaotisch, wie is er nu wel nog zwanger en wanneer uitgerekend? Misschien moeten we een nieuw topic openen met de gewone titel "December 2012 mama's" ?
Jeetje kat! Inderdaad een opluchting erg fijn! WmvSS mss wel een goed idee! Ben het overzicht ook een beetje kwijt! En best stil ook ja! ( moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook weer even druk was)
Goed idee een nieuw topic, ik lees nog steeds mee maar mijn vader heeft een hartinfarct gehad en moet 2 dagen in de week naar het ziekenhuis, dus flink stressen hier. Ben ook verschrikkelijk moe, kan soms niet op mijn benen blijven staan maar ga zo even mijn HB laten prikken.
Oh wat vervelend van je vader Anica! Succes en sterkte ! Ook met je vermoeidheid, ik heb er ook zo'n last van! erg vermoeiend zal maar zeggen
oke gelukkig vinden jullie het ook wie opent het nw topic? Wil het zelf niet doen (bijgeloof ding), ben al 5x zo'n topic begonnen en de laatste 4x liep dat niet goed af ...............
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/364005-december-2012-mamas.html#post12919112 link naarhet nieuw topic