Hallo allemaal, Hier nog een december mama! wij zijn zo ronde de 13 uitgerekend. 8 Mei heb ik de eerste afspraak bij de VK staan! Voor mij mijn 1e kindje en voor mijn man zijn 2e! Voor alle mama's Gefeliciteerd en lekker genieten! Hoop dat we veel mooie momenten mogen delen met elkaar Veel liefs Angell.
@Liga, die angst heb ik ook. Ik geloof het pas echt als ik een kloppend hartje zie! Moet ik toch nog even wachten... Voel me eigenlijk prima, heel af en toe een vlaag van misselijkheid en inderdaad geen drang naar zoet, maar juist naar hartig. Heel anders dan mij eerste zwangerschap. toen was ik bij deze termijn al vreselijk misselijk... Merk wel dat ik last heb van een opgeblazen buik
Gefeliciteerd en welkom! twin wat cool dat je al een buikje hebt! hier een kleine verhoging in mn buik mn man zegt heel lief ja hoor ik zie t echt daar recht onder Omdat ik alleen zondag had getest ( wel 3 keer maarja) werd ik een beetje onzeker. Ik dacht net echt misschien had ik wel streepjes plas die dag dus net nog even een overgebleven testje gedaan en met het doorlopen al knal dus nu ben ik heel blij en gerust gek genoeg! Saartje: Het was een heel fijn gesprek bij de vk. Hebben ontzettend veel info gekregen over de complete zwangerschap.. ja mn hoofd tolt nog en 29 mei mag ik weer terug naar dr 9 mei heb ik een echo in het ziekenhuis dus spannend!
gefeliciteerd Tw1n en buikje88, welkom!! @Liga: wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de VK Ik ga morgen maar eens de verloskundigenpraktijk bellen, spannend!! heb me net aangemeld voor moeders voor moeders.. Ook gaaf dat het nu kan! Ik heb vanmiddag weer een test gedaan, ze de foto Was mijn 3e plasje vandaag!! Moet je nagaan als het met ochtendurine was
Liga, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik kan niet wachten tot ik er ook heen mag (pas 15 mei ) Marjoo, die lijken heel veel op die van mij die testen. Ik heb er ook 3 gedaan en volgens mij kan hij nu niet donkerder meer worden. Ik moet dus ook maar stoppen met testen en op mijn lichaam vertrouwen. Ik heb me gister ook aangemeld bij Moeders voor Moeders, ben benieuwd wanneer ze bellen.
Ik moet eigenlijk ook niet meer testen, maar vind het zo leuk heb er nog 1 over en die ga ik nog wel een keertje gebruiken deze week! (ook zo zonde als die test maar in de kast blijft liggen ) Ik ben ook benieuwd wanneer ze gaan bellen, je begint toch met urine verzamelen bij 6 weken?
Haha, hier hetzelfde! Gelukkig zijn de kruidvattesten ook niet zo duur... Ik testte met een heeel licht streepje, vandaag alweer een stuk donkerder, maar ik heb er ook nog 1. Dus eind van deze week wil ik een knaller! Ik heb nog geen buikje hoor (tenminste.... niet van de zwangerschap) maar wel een opgeblazen gevoel en het rommelt in mijn darmen.
De appel was heerlijk! De kruidencrackers met pindakaas ook. En ik keek net in de spiegel en ik heb een groter mini buikje! ( natuurlijk van het eten maar dat mag de pret niet drukken ) Ik zei nog tegen mn man dat ik niet gek op kijk als ik nu ik het weet ineens een buik krijg dat hoor je vaker dan hou je hem onbewust toch in
Heb wel eens gehoord dat naturel chips en cola light goed werkt tegen misselijkheid. Heb geen idee of het ook echt zo is hoor Heb eigenlijk totaal geen kwalen wat me dus nog onzekerder maakt. Nu denk ik de hele tijd dat " het hartje " vast weer niet klopt. Maak mezelf echt knetter gestoord ermee. Ook juist omdat ik verder nergens last van heb..... Zucht, ik word echt gek... En nu kan dus pas 3 mei naar de VK, volgens mij heb ik dan niet eens een echo want daar heeft de assistente het niet over gehad.
@ theebeeb: goed bezig! Hoe snel hoorde je wat na je aanmelding? @lady: ik snap wel dat je er onzeker van wordt! Bij mij zijn de klachten ook heel wisselend! Vandaag heb ik ineens weer krampen.. Ik vrees dat we vertrouwen in ons lichaam moeten hebben!
Marjoo; vanuit de vk praktijk heeft een mevrouw mij gebeld die voor mvm werkt. 1 dag al na mijn belletje en ze kwam 1 dag later al langs
Vanmiddag mailtje gestuurd naar mvm, werd eind van de middag gebeld en morgenochtend komt ze al langs!
Dames gefeliciteerd allemaal! Ik mag me hier ook melden rond de 20ste uitgerekend. Nog geen afspraak bij gyn gemaakt, zal eind van de week eens bellen. Kom sowieso in het zh onder controle. @ misselijk zijn. Vorige zwangerschap was ik niet tot weinig misselijk. Wel beetje met eten koken, daarna geen trek meer in eten
Gefeliciteerd !! ik hoop dat de misselijkheid deze zwangerschap ook wegblijft voor je. Hier wordt het letterlijk elke dag erger :S en het stomme is dat ik nu echt elke keer mn tranen moet binnenhouden als ik eraan denk dat ik misselijk ben ( ja vreemd). Ik plas een stuk meer dan normaal trouwens! Ik weet niet meer wie de tip gaf om cracottes te eten maar heel erg bedankt ik heb nu weer een ontbijt! vanmorgen werd ik kotsmisselijk wakker en zag er zo tegenop om te moeten eten maar na 2 van die dingen ging het een stukkie beter. Wat ook super goed helpt is schoonmaken en zingen ( ook al zo vaag) het lijkt wel of het dan wegzakt!
Liga, fijn he die cracottes. Voor mijn gevoel werkt het een beetje als een spons, neemt veel maagzuur op ofzo. Ik heb vandaag een beetje een spannende dag, vorige keer ging het vandaag (4w6d) fout. Dus ben een beetje zenuwachtig, hihi. Tuurlijk gaat het nu niet fout, maar toch, wel spannend. Bij mij worden de klachtjes ook erger, ben echt meer misselijk dan een aantal dagen geleden. Vanochtend bijna overgegeven na het verwisselen van de vuilniszak. Kon het nog net voorkomen.