op de valreep 2012 mama's!! (decemberbaby's)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywish84, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    O, Marjoo, wat spannend! Maar ook heel leuk. Veel plezier!

Hier wel wat kwaaltjes, hele grote en pijnlijke borsten, wegen denk ik 2 kilo per stuk (zo voelt het). Beetje misselijk, heel veel zin in kruidig en pittig eten en NIET in zoetigheid. En ik heb spierpijn in mijn bovenbenen, heel gek.

Donderdag beginnen met MvM, leuk.

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Spannend marjoo heel veel plezier bij je moeder en zusje!!! ;)

3. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    spannend zeg! maar wel erg leuk!! ben benieuwd hoe ze reageren.

Wij gaan het denk ik met een week of 2 aan de ouders vertellen!
    We hebben sleutelhangers met I Love Opa en I Love Oma besteld.

Ik ook erg last van me borsten, gelukkig nog steeds niet misselijk (klop het wel even af) alleen wat last van wat boeren.
    verder een zeurende hoofdpijn (of komt dat door mijn werk/collega's!? ;) )

4. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is toch naar he, die misselijkheid...
    Moet zeggen dat het bij mij vandaag wel okay is. vanmorgen voor de zekerheid eerst cracker in bed gegeten voor ik opstond. gelukkig werk ik niet dagelijk met fondant en heb ik ook nog een andere baan, haha!

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk marjoo veel plezier :)!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo!

Zo, de werkdag zit dr weer op, WEEKEND! Hier vanochtend wakker met onwijze honger en ook beetje weeïg in m'n buik, na eten ging het weer goed:D
    Hier boobies ook best pijnlijk vooral met slapen, heb vanzelf al best veel (65F, hele moeilijke maat...) en slaap nu met een strak topje aan en ging beter gister. En bh begint al strak te zitten, word leuk straks, krijg ik dan H ofzo;)
    Hier ook spierpijn:( gister vooral in m'n kuiten, dag ervoor weer bovenbenen en van die onrustige benen.
    En minder zin in warm eten, dus m'n avondeten wat gister over was vandaag maar bij lunch gedaan;)
    Zo.... fijn om even te klagen, hihi:p
    @liga: kan best zijn dat je al verder bent hoor! Wanneer kreeg je nu een echo?
    @Marjoo leuk vertellen! Heb het alleen aan m'n broer verteld, was leuk! Had gister m'n moeder aan de lijn, wil het ook graag vertellen, maar ze kan het denk ik niet geheim houden en ze woont ruim 80km verderop en red het binnenkort niet om langs te gaan... Wil het niet door de telefoon zeggen.
    @Angel: leuk die sleutelhanger als kado!
    @Twin: wel lastig met je werk in de taarten... Wel leuk werk zeg!

7. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hey meiden!

Nou we hebben het aan mijn moeder en zusje verteld, gingen beide huilen! Het gezicht van mijn moeder was ook heel erg leuk toen ze het gedichtje had gelezen, haar mond viel er gewoon van open ;) :D

Ik voel me vandaag wel heel erg zwanger, veel steekjes in liezen/onderbuik, misselijkheid die toeneemt en hele erge pijnlijke borsten!!!! Iemand hoeft er maar naar te wijzen en ze doen pijn:$
    Hebben jullie ook nog last van die steekjes in je onderbuik??

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hallo allemaal!

Vandaag een positieve test gehad :D!!
    Helemaal blij... :D

We hebben al een dochtertje, 11 april is ze 2 jaar geworden. :)
    In oktober gestopt met de pil en had deze maand ovu testen gebruikt en dus helemaal raak :)!

Kunnen het nog niet echt geloven en vinden het onwijs spannend om dit nog eens mee te maken. Het was zo'n mooie tijd!

Bij mijn dochtertje was ik vanaf 6 weken zwangerschap onwijs ziek (misselijk). Hopelijk is dat nu niet zo!

Voelde me deze week al anders dan anders, maar had niet zo fijn ik ben zwanger. Dacht m'n ongi komt er gewoon aan.
    Toen ineens een positieve knal test. Donkerder kon de streep niet haha.. :)
    Wil nu ook nog even zo'n digitale clearblue test doen!

Wil hier graag mee kletsen met jullie.
    Is er ook een lijstje of iets? Heb niet alles terug gelezen....

9. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zazz, gefeliciteerd!

Hier ook veel steekjes in mn onderbuik en idd pijnlijke borsten. stoeien met de kids is niet zo prettig momenteel haha!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Super Marjoo! Leuk om je familie zo blij te zien!
    Gefeliciteerd Zazz! En we hebben geen lijstje oid.
    Goed wkd meiden!

11. Appel en Peer

Hadden jullie dat ook nu je weet dat je zwanger bent dat je ineens helemaal anders voelt haha.. Vind het weer zo gek! :)

Gister avond maar gelijk aangemeld bij de vk!

We willen het nog even voor ons zelf houden, heb t alleen tegen m'n beste vriendin verteld gister en manlief tegen z'n broertje.
    Maar denk niet dat het gaat lukken, het liefst vertellen we het al tegen iedereen haha..

Vinden jullie t leuk om een lijstje te hebben?
    Kan je een beetje kijken wanneer iedereen is uitgerekend etc.
    Wil m eventueel wel maken... ;) Hihi!

Fijn weekend allemaal!

12. sikkes

sikkes Lid

24 jul 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook steekjes in de onderbuik, misselijkheid is 's morgens een beetje en als ik dan gegeten heb trekt het gelukkig weer weg. maar moet zeggen dat ik nu weer misselijk aan het worden ben...misschien maar weer wat eten...

13. Appel en Peer

....Niet zo druk hier. Heb andere dec mama club gevonden. ;)

14. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hoi meiden,

Hoe is jullie weekend geweest?
    Ik moest werken, morgen nog 1 dagje en dan ruim een week vrij :D Heerlijk!!!

@Zazz: jammer dat je een ander clubje hebt gevonden

15. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hoi Marjoo,

Bij mij alles goed. Heerlijk rustig weekend gehad. Klachtjes nemen gestaag toe, vooral de misselijkheid en gevoelige grote borsten. Maar het is goed vol te houden hoor!

Morgen weer aan het werk, jammer, heb helemaal geen zin, haha.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haaaai!
    Hier een lekker wkd gehad. Ben naar m'n ouders geweest en daar lekker een nachtje geslapen en lekker gebadderd:) Man moest zaterdag werken en ik moest dr even uit. Had zat. behoorlijk last van buikpijn, dus even afleiding nodig... Voel me een stuk beter en wel meer last van weeïg gevoel in de buik in de ochtend, boobies best gevoelig en rusteloze benen. En heb om 17/18u echt een dip qua energie/flauwig voelen. Maar ach dat hoort dr bij!
    Morgen weer werken, vind ik wel lekker, gaat de tijd sneller;)

17. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hey allemaal,
    Hier n druk weekend achter de rug! Zijn verhuisd! Heb nu n week verlof om alles n plaatsje te geven!
    Heb reaal last van misselijkheid en krampen!
    Hoe gaan jullie de zwangerschap vertellen aan jullie familie?
    Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen! Maar wil het wel op n leuke manier doen!

18. tw1n

tw1n Lid

9 jul 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lekker weekeinde gehad. Zaterdag gewerkt en gister er lekker op uit met de kids. We hebben hier de hele dag een heerlijk zonnetje gehad!

Waar ik vooral last van heb is moe, moe, moe! En een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Gisteren lekker een broodje met huzarensalade gegeten... Ging bijna over mn nek, haha! Sommige dingen staan me echt heel erg tegen.

Ik had nog 1 test over en heb die gisterochtend gedaan. Hij knalde eruit! Eindelijk een dikke vette streep, dus ik ben voorlopig gerustgesteld :)

Zometeen werken tot 21.00u, word al moe als ik er aan denk....;)

Onze ouders weten het al. Vorige keer hebben we ICSI gedaan en wisten ze zelfs wanneer we moesten testen. We kunnen geen geheimen bewaren en zijn zelf veel te overdonderd om het niet te delen met mensen. Het is wel heel leuk, want iedereen is in shock, haha :D
    Wij hebben wel 2 shirts voor de kids om het aan vrienden te vertellen.
    Shirt 1: T&T+
    Shirt 2: ?=3!!

19. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    @Originele manier om te vertellen,
    daar denken wij ook nog over. Zaten te denken om de kleine man een t-shirt aan te doen met stoere/grote broer er op.

Toen ik van hem(1e) in verwachting was hebben we op moederdag aan de oma's een doosje snoep gegeven met tekst voor de liefste oma. Of een tekening met kindje die bij baby in de wieg kijkt en die we de kleine man laten kleuren/beplakken. Ben benieuwd hoe jullie het verteld hebben of nog gaan vertellen.

20. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Hier ook een lekker weekend gehad, gaat helaas veel te snel!
    dus nu weer lekker op kantoor!

Ook heel erg last van de moeheid, vanochtend voor het eerst een klein beetje misselijk onder de douche, maar dat trok vrij snel weer weg gelukkig.

wij hebben dus sleutelhangers besteld voor de opa's en oma's met I love opa en I love oma en voor mijn man zijn zoon hebben we een T shirt laten drukken met de tekst: Stoer! ik wordt grote broer.
    Wij gaan het aankomend weekend denk ik vertellen.
    Mijn man wou eerst wachten tot moederdag, maar zo lang geduld heb ik niet hoor haha!
    Daarnaast gaat mijn moeder 1 mei voor haar 1e bestraling voor borstkanker en ik wil haar graag voor die tijd toch iets moois meegeven! :)

Gaat helaas een lange dag worden op kantoor, weinig te doen dus dat is wel balen, dan kom je helemaal zo gesloopt thuis!

@dolfijntje, veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina