Pffff wat blijft het lastig om een leuke naam te verzinnen. Tijdens mijn vorige zwangerschap hebben we ook zo lang getwijfeld. De namen die op dit moment op ons lijstje staan zijn: - lize/lise - evi/evy - Indy (al weet ik niet of ik de naam ook leuk vind bij een volwassen vrouw) Andere ideeën zijn erg welkom! Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik vind Evi het leukst van je poll. Maar Indy vind ik ook een heel leuke naam! Staat ook op ons lijstje.
evy vind ik een leuke naam! En indy vind ik niet zo leuk omdat ik dan aan een olifantje moet denken (volgens mij toen in artis hahahha)
Indy of Evi Misschien vind je ook mooi: Anniek / Aniek Bo / Beau Dana Elke Emma Femke Hanne, Hanna(h) Ilja Imke Isa, Ize / Ise Janne, Janna(h) Jasmijn Jessie Joy Katinka Lara Lina Lynn Mara Marly Meike Nina Noa Nora, Nore, Noortje Quinty Renée Roos, Rosa, Rosan Tess Veerle Vera Yara
Bedankt allemaal voor het meedenken! @7michelle7 thnx voor de aanvullingen! Er zitten leuke namen tussen, alleen de meeste die ik leuk vind komen al in mijn omgeving voor Ik twijfel nog steeds wel, ga er maar eens goed voor zitten met m'n man
Ik vind Evi het leukst.. zo wordt ik vaak genoemd. ( volledige naam van mij is Evelien ) Evy is een ander schrijfwijze maar ook leuk. Lise en Lize zou ik zelf eerder Elize/Elise van maken maar ja dat is omdat mijn dochtertje Elize heet. Indy vind ik het minst leuk!