Ik durf het nog niet goed te geloven, ik durf nog niet goed blij te zijn en ben ongelofelijk onzeker omdat er nog zoveel mis kan gaan, maar.. ik ben ZWANGER! 2 jaar lang o.i. in de MMM hebben we hier iedere maand op gehoopt, en nu is het dan voor het eerst zover! Op dit moment 5 weken en 3 dagen zwanger, 12 april de eerste echo. Heel voorzichtig zijn we superblij!!
Oh heerlijk meid! Gefeliciteerd!! Gek he? Al die tijd bezig geweest met zwanger worden.. En dan opeens zwanger! Blijft voor mij nog steeds onwerkelijk. Fijne zwangerschap.
Super bedankt voor jullie leuke reacties! Ik zie dat we bijna gelijk lopen Lotteke. Ja, het is heel onwerkelijk nog. Ik kan niet wachten tot de echo, toch een soort van 'bevestiging'.
Hele spannende tijden inderdaad! Zeker nu ik gisteren en vandaag wat bloedverlies had. Niet heel veel, maar wel helderrood. Hoeft niets te betekenen, maar kan wel.. Pfff, die onzekerheid.... Iedereen bedankt weer voor de lieve reacties Alle meiden die ook zwanger zijn, van harte gefeliciteerd! De meiden die nog niet zwanger zijn, heel veel succes!! Ik blijf duimen voor jullie!!