Ben net van de wachtbank afgeknikkerd. Jammer maar helaas. Word wel een beetje moedeloos hoor, van zoveel meldingen van miskramen en al jarenlang bezig. Voor mij was dit de eerste IUI, ik ben ruim 2 jaar bezig en ik heb jaren geleden een paar vroege miskramen gehad. Ik kom nog maar net kijken! Wel fijn om te zien dat er zoveel "lotgenoten" zijn, al hoop ik natuurlijk dat jullie aantal rap minder wordt Tot snel dames, en ik duim voor jullie.
Hallo Meiden, Ook ik heb IUI de 14e gehad en de 28e ben ik jarig. Zou een leuk kadootje zijn een positieve test. Zelf zijn wij al vanaf 2007 bezig. In nov 2009 de 1e keer zwanger van de IUI, maar helaas voor 7 weken. Daarna nog 2x geprobeerd maar wilde toen niet lukken. Toen een pauze gehad en nu weer begonnen. Ik heb al vanaf vorige week hoofdpijn en vanaf de IUI lichte krampen in onderbuik. Ook 2 dagen last gehad van opgeblazen gevoel en moeite met ontlasting, maar dat heb ik wel eens vaker. Moe ben ik vaak dus daar kan ik niet helemaal op bouwen. Ik gebruik alleen pregnyl voor de eisprong. Verder niks. S6 allemaal en tot gauw weer.
Hey sandy72, jammer voor je dat het niet raak was deze keer. Ik ken dat gevoel van moedeloosheid, wij zijn al vanaf 2006 bezig voor ons 1ste wondertje!! Maar ik wens je succes met je volgende iui poging! Welkom pearl, dat zou inderdaad een erg mooi kadootje voor jezelf zijn zeg!! Jammer dat het toen met de 1ste iui mis is gegaan! Bij mij was de 3de poging raak, maar dat is ook geeindigd in een miskraam! Had jij ook hoofdpijn toen je zwanger was?? Of heb je ook hoofdpijn als je een normale cyclus hebt? Ik wens je veel succes met afwachten meid! groetjes wanda
Hoi Wanda Ik heb regelmatig hoofdpijn als ik ongesteld ben of idd moet worden. Nu had ik na mijn eisprong een aantal dagen last van hoofdpijn. Nu niet. Viel me gisteren wel op dat ik iets vaker moest plassen. Maar aan de andere kant denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt. Daar denk ik dan maar aan dan komt de klap minder hard aan als het ook echt zo is.
Hallo dames, ik ben hier vanmorgen van het wachtbankje afgedonderd, ik ben dus weer ongi geworden! Ik had gister al zo'n vermoeden omdat ik enorme krampen in mijn buik had en mijn hoofdpijn opeens was verdwenen! Heb net gebeld en ik mag donderdag weer voor een uitgangsecho komen en dan gaan wij beginnnen aan onze laatste iui! Succes voor degene die nog op het wachtbankje zitten!! groetjes wanda
Wanda wat enorm balen zeg, dan ga je nu aan jullie laatste IUI.Ben zo benieuwd hoe je je daar onder voelt. Het is toch extra spannend weer doordat het de laatste is!!
Hey ingeping, ik had vermorgen echt het gevoel van het gaat ons nooit lukken om onze droom te laten uitkomen! Elke keer weer die teleurstelling ben er nu een beetje moedeloos van! Maar het heeft eff z'n tijd nodig om deze teleurstelling te verwerken en dan donderdag maar weer met vol goede moed de laatste iui te lijf gaan! Ik heb altijd al graag een kerst kindje willen hebben, dus wie weet als het de volgende ronde raak is dan is de uitgerekende datum begin december en komt mijn droom dubbel en dewars uit!! Hey meid jij succes nog met afwachten hé!! groetjes wanda
Hey Wanda, Ja ik hoop het echt voor jullie dat het de laatste IUI raak mag zijn. Ik moet nog tot maandag wachten, maar heb zo een bepaald gevoel dat het raak is. Maar durf er niet aan toe te geven, maar voel het wel degelijk. Of ja je gedachtte houden je voor de gek, daar zijn ze goed in. Als het bij ons deze IUI niet raak is hebben we een maandje rust. Even uit die trein stappen die maar doorgaat!!!
Hey ingeping, ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft!! Succes met afwachten en ik hoop dat je het hier maandag laat weten of je zwanger bent of niet! groetjes wanda
Wanda wat jammer dat je ongesteld ben geworden. Maar is dat niet een beetje te vroeg want wij hadden gelijk onze iui. Ik duim dat je laatste iui raak is.
Hey minimuis, ik had bij de eerste 2 keer iui ook mijn ongestelheid gekregen op de 10de dag na de inseminatie! Je kan vanaf dag 10 na de inseminaite ongesteld worden dat is mij verteld bij de uitleg na de 1ste inseminatie!! Helaas was het deze keer ook zo! groetjes wanda
Wanda dat is mij niet verteld weet je ook hoe dat dit kan komen. Ik dacht dat het namelijk het zelfde was als bij een gewone cyclus 14dagen na eisprong. Al moet ik zeggen dat ik gisteren ook even bang was om al ongesteld te worden.
Vandaag lijk ik me ook ietsje anders te voelen. Wel honger hebben, maar het eten wil me niet smaken en net een beetje last in mijn onderrug alsof ik ongie moet gaan worden... Tja ik ga nergens op hopen want dat maakt het alleen maar rottiger. Ik doe gewoon alsof ik ongie moet worden dan valt de terleurstelling hopelijk mee. S6 nog even meiden.
Nee, mij is niet precies verteld warrom dat kan gebeuren! Maar het is wel mooi k*t. Ik zal het donderdag nog eff navragen en dan laat ik je het wel weten! groetjes en succes met wachten
Wanda bedankt voor het na vragen ik moet nog ff wachten voor ik weer kan ben bang dat het nu toch niks is dus op naar de 2de poging dan pas op dag 8 uitgangsecho.
Vanmorgen tot een uurtje of elf steeds weëig gevoel gehad in mijn buik. Net niet echt missellijk, maar wel dat gevoel dat er maagzuur omhoog wilt komen. Nu even nergens last meer van. Ene keer lijken de tepelhoven donkerder dan de andere keer. Ik weet het niet. Weet wel dat ik moe ben nu van het werken en ik nu eerst lekker een patatje ga halen en dan lekker even in bad ga liggen voordat ik naar een sieradenparty ga. Dus nog een drukke avond tegemoet gaan en morgen niet echt uitslapen omdat ik het vuil buiten moet zetten, maar misschien laat ik het mijn man doen als ik het vuilnis alvast klaar zet. En dan nog 2 avonddiensten en dan lekker een week vrij.
Hello ladies, hiet vandaag alweer de uitgangsecho gehad en alles was goed! We mogen weer starten met spuiten en dan gaan wij aan onze laatste iui-poging beginnen!!! Hoe gaat het met jullie??
Hallo dames. Ik zit gelukkig sinds gisteren ook weer op het wachtbankje het was nog even de vraag of de iui door zou gaan ik had weer 4 eitjes namelijk maar gelukkig is de kleinste ook klein gebleven en bleven er 3 over nou weer 14 dagen wachten als het me lukt succes allemaal dikke knuf saskia
hallo puravida ja ik ben zo blij nou moeten we toch weer wachten maar ja dat zijn we wel gewend ik mag vanaf 9 maart testen of iets eerder licht eraan hoelang ik het volhoud Hoe is het met jou op welke dag zit je????