Op de wachtbank na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wanda73, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallo Wanda,

Grr, had ik net een heel bericht getypt, word ik eruitgegooid. Nou ja, nu dus maar even wat korter:
    Nee, nog nooit zwanger geweest. Ik woon in de omgeving van Groningen (behandeling in het UMCG).
    Jouw traject loopt dus al wat langer. Hou je het een beetje vol? Ik moet nu echt tegen mezelf zeggen dat ik ook aan mezelf mag denken (ben iemand die altijd maar doorgaat).

Groetjes!

2. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    hallo dames

Stiertje wat fijn dat jeje weer wat beter voeld en ja die grijze massa word vaak aan het werk gezet als je bezig bent in de mm.

Minimuis wat fijn dat je voor me wil duimen en ja ik vind het na 43 rondes ook wel een keer tijd worden dat het raak is ik word er ook soms zo moe van vandaag heb ik ook weer zo'n dag ben zo moe en ik voel vanalles teminste dat denk ik dan, die grijze massa hé die is het weer :)

maar goed ik ga mezelf maar bij elkaar rapen en opfrissen want ik moet zo even werken

succes met wachten dames en tot gauw

groetjes en een dikke knuf saskia

3. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey stiertje,

ik ben ook altijd iemand die maar "dom weg" door gaat! Wij hebben in de mmm 2 maal een verplicht stop gehad ivm vakantie's en feestdagen beide keren 2 maand moeten stoppen! Dat heeft mij opzich elke keer wel goed gedaan hoor, maar als het aan mij had gelegen was ik in 1 ruk doorgegaan hoor!! Ik probeer ook wel aan mezelf te denken hoor, maar dat schiet er vaak bij in! De behandelingen opzich hou ik wel vol, maar dat elke keer weer ongi worden hakt er steeds harder in!

Vandaag een echo gehad en er zaten dus weer 2 eitjes op mij te wachten!!! Zaterdag weer terugkomen voor weer een echo in de hoop dat ze allebei mooi tot ongeveer 18 mm zijn gegroeid!!

stiertje ik wens je veel succes toe

4. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Nou vandaag weer de echo gehad en de eitjes waren mooi doorgegroeid! Nu mag ik maandagmiddag terugkomen voor de inseminatie!!

Hoe gaat het verder met de rest??

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Hallo Wanda wat fijn meid kunnen jullie mooi weer verder.

Hier gaat het wel vind het wel moeilijk om alsmaar te wachten.
    Vooral omdat ik echt dingen voel deze keer maar het komt misschien ook omdat ik nu weet dat we meer kans maken vanaf gisteren misselijk zelfs vannacht moeten spugen steekjes en gekriebel onderin mijn buik vooral rechts :( en gerommel in mijn buik veel lucht

Ik weet niet of ik deze vraag hier al eerder gesteld heb maar hoeveel dagen na iui hebben jullie wel eens getest en wat zou er verkeerd zijn als ik het dag 12 bvb zou doen de pregnyl is dan toch al uitgewerkt en ja ik probeer het wel tot woensdag uit te houden maar tja ik kan gewoon bijna niet wachten:)

slaap lekker en fijn carnavals weekend:)
    groetjes saskia

Wanda succes maandag

6. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo sas31,

ik heb bij de 3de iui een dag voor mijn nod getest en die was toen positief. Alleen is de zwangerschap geeindigd in een miskraam! Ik weet dat het moeilijk is om niet eerder te gaan testen, maar ik zou "rustig" afwachten meid!
    De andere 3 iui's werd ik 10 dagen na de inseminatie al ongi en 1 andere iui was ik wel overtijd maar had ik dus geen positeive test!

Geduld hebben is bijna het moeilijkste wat er is omdat we zo graag een eigen wondertje willen krijgen!!
    Ik wens je de komende dagen veel succes en sterkte toe met (af)wachten!!

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallo dames,

Wanda, ik wens jou heeeel veel succes morgen. Hopelijk zal het deze keer lukken!
    En Sas, ja, wachten is moeilijk, ik zit ook de dagen voorbij te kijken. Mag vrijdag testen. Ik wens je veel geduld!

Groeten,
    Stiertje

8. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Vandaag neem ik maar weer plaats op het wachtbankje! De inseminatie achter de rug en we hadden 8 miljoen zeer goede zwemmertjes deze reis!! Nu hopen dat er 1tje z'n werk goed gaat doen!! We gaan weer "rustig" afwachten......

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wanda veel succes in de wachtweken.

Wij kunnen deze ronde helaas niet voor iui mijn ovulatietest is al positief en omdat mijn vriend deze keer niet mee kan zal het dus deze ronde zo moeten.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Maar: misschien ook wel niet ...
    1 grote mindf*ck, dat wachten.

Sas, hoe is het met jou?

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Stiertje,
    ik ken het, hoeveelste IUI is het van jou?
    Irritant he dat wachten, ik moet ook nog een week wachten. Is mijn 3e IUI.

Wat voel jij allemaal?
    Ik heb vooral last van krampen en opgeblazen buik (links, rechts en onder mijn navel) en enorme hittevlagen, soort van opvliegers

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hoi Noa,

Dit is mijn eerste IUI. De afgelopen week had ik bij vlagen een misselijk gevoel, en ook pijnlijke boobs. Maar dat heb ik elke cyclus. Lekker verwarrend. En nu heb ik hetzelfde zeurende gevoel in mijn buik dat ik ook altijd heb als ik ongesteld word. Dus ik vrees dat we voor nog een rondje IUI moeten. Maar we wachten nog maar even af.
    Hoe lang mag jij nog wachten?

Groetjes,
    Stiertje

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Stiertje, je hebt precies dezelfde symptomen als ik. Ik heb het nu wel erger dan mijn 2 keer IUI hiervoor moet ik zeggen.
    Ik ben nu één week verder, vorige week donderdag had ik mijn inseminatie.
    Dus ik moet nog een weekje wachten.
    En jij?

Sterkte met wachten en duimen voor een positieve uitslag

14. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey dames,

wat spannend hé dat afwachten!!
    En bij alles wat je voelt denk je elke keer zou het deze keer zo zijn! Ik heb dat gevoel al zo vaak gehad! En toen ik bij de 3de iui zwanger was had ik gewoon dezelfde klachten als dat ik normaal ook had en dan werd ik gewoon ongi!! Het is moeilijk om niet al te veel te hopen vooral als je al een aantal jaartjes bezig bent om zwanger te raken!!

Ik wens jullie allebei veel succes met afwachten! Ik moet nog 12 dagen wachten........

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Helaas toch echt ongesteld geworden. Morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de begin-echo. En dan weer 'nieuwe ronde nieuwe kansen'.

16. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Nou hier ook ongesteld geworden :(

succes dames

groetjes saskia

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Oooh Sas en Stiertje wat een rotberichten, ik leef met jullie mee. heel veel sterkte gewenst, ik weet hoe pijn het doet die teleurstelling. Dikke knuffel

18. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey stiertje en sas31,

wat een k*t berichten zeg! Er is niet veel wat ik tegen jullie kan zeggen om de pijn van deze teleurstelling te verminderen! ik geef jullie allebei vanaf hier een hele dikke knuffel en ik wens jullie allebei veel sterkte toe!!

veel liefs van mij hierzo

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank, ladies, voor jullie meeleven. Voor nu: uithuilen en opnieuw beginnen. Sas, ook sterkte voor jou. En over een week of twee weer op het wachtbankje. Gezellie ...

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik kan zometeen in het UMCG terecht voor de controle-echo. Cyclus valt natuurlijk een beetje onhandig vlak voor het weekend. Hopen dat alles er goed uitziet.

Deel Deze Pagina