Op de wachtbank na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wanda73, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een tegenvaller: bij de echo bleek dat er nog 'iets' in mijn eierstok zit. Waarschijnlijk een restant van een eiblaasje of een bloedinkje ofzo. Maar wel afmeting 4 cm, dus we mogen deze cyclus niet gaan spuiten. Even een maandje rust dus. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant misschien wel even goed. Even tot rust komen na een hectische maand.
    Meiden: sterkte allemaal. Groetjes van Stiertje.

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Stiertje, zeker een tegenvaller, he bah meid een maand niks. Vind het knap dat je eerlijk kan zeggen dat die rust misschien wel even goed is. Lichamelijk is dat het ook in dit geval maar geestelijk zou je natuurlijk gelijk doorgaan....zo dubbel

3. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    En ladies, hoe gaat het hier??

Ik heb het gevoel dat ik morgen op dag 10 na de inseminatie ongi ga worden!! Net zoals de andere 4 keren.
    Heb vannacht een enorme migraine-aanval gehad, zo erg heb ik het nog nooit gehad! Zit zelfs nu ik dit hier typ met een zonnenbril op mijn koppie achter de pc! Het licht doet nog te zeer aan mijn oogjes, maar de hoofdpijn is gelukkig weg!!

Ik kan niks anders doen gewoon afwachten....

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hoi Wanda,

Ai, vervelend he, dat je eigenlijk al voelt dat het niet gelukt is. Maar eigenlijk nog wel hoopt dat je het mis hebt.

Ik heb een paar dagen flink last gehad van die cyste in m'n eierstok. Een heel naar gevoel. Niet echt pijn, maar een drukkend gevoel. Bij het autorijden voelde ik echt ieder hobbeltje. Vandaag heb ik voor het eerst het gevoel dat het wat beter wordt. As. vrijdag krijg ik nog een extra echo om te kijken hoe het er nu voorstaat. En dan maar hopen dat ie de volgende cyclus genoeg geslonken is om dan weer te mogen beginnen met spuiten.

Sterkte deze dagen!

Groetjes van stiertje

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo,

vanmorgen helaas van het wachtbankje afgedonderd, helaas dus weer ongi geworden.
    Nu afwachten tot 11 april wat er uit het gesprek met onze arts komt. Het zal wel ivf gaan worden!!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Wanda, wat kl*te zeg! Wat een teleurstelling. Hoop dat je in het weekend even wat tijd voor jezelf hebt om bij te komen.

Ik ben vanochtend nog even voor een echo geweest, maakte me nl. wel zorgen over die cyste in m'n eierstok en heb er de afgelopen week ook behoorlijk last van gehad. Maar gelukkig bleek ie al kleiner geworden (van 4 cm vorige week naar kleiner dan 3 cm nu). Dus waarschijnlijk volgende cyclus weer behandelen.

Deel Deze Pagina