Hallo allemaal! mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest. Ook voor de geboorte van onze 1e(die word bijna 2). Ik heb toen OV-testen gebruikt en uiteindelijk ben ik daardoor zwanger geraakt van onze dochter. Nu zitten we weer in hetzelfde schuitje. Maar ik heb toch mijn eisprong op kunnen sporen deze maand. Heb elke dag een ov-test gedaan en gisteren(4e test volgens mij), stond er een duidelijke streep op Wij meteen klussen natuurlijk De streep was echter niet net zo "dik" als de controlestreep(heb ze trouwens van kruidvat). Is de kans nu wel groot dat er een ei bevrucht word of zou ik vanavond nog een keer moeten testen en dan evt. weer klussen? Ik heb wel erg veel last van de "eisprong periode" moet ik zeggen, ben erg moe, slaap slecht(val laat in slaap en blijf smorgens het liefste liggen tot 10u), ik heb het snel warm(het weer werkt ook niet echt mee), en ik heb regelmatig van die zeurende hoofdpijn. Oja, en af en toe voel ik zo'n steek in mijn onderbuik. Oja, en wanneer raden jullie me aan om een zwangerschapstest te doen, omdat ik dus zo onregelmatig ben. Dacht zelf over een week of 2 of zou dat te vroeg zijn? Fingers crossed, dit is zooooo spannend he! Verlang zo naar een 2e!!!!