Op de wachtlijst, en dan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Evanthe, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hoi saffie,

wij zitten in groningen, en het wachten duurt lang ja dat klopt,
    wij zijn in mei begonnen met alle onderzoeken, en voor ons word het ook icsi in combinatie met pgd wat ze in maastricht doen wij wachten nu op uitnodiging van maatsricht en dan terug naar groningen waar we dan hoop ik eindelijk unnen beginnen dus dan zijn we ook zeker 1,5 jaar verder alles bij elkaar.
    ja geduld is een schone zaak maar ja als het resultaat er dan ook is dan zou het mooi zijn.

veel succes met wachten

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Wij lopen op het LUMC en daar is op het moment geen wachtlijst.
    Toen wij in augustus kwamen was er nog een wachtlijst van een jaar?!
    Misschien veel geslaagde ivfers?

Maar dat is best een eind rijden voor jullie...

3. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

LUMC is toch Leiden? :oops:
    Ik denk dat ik maar eens info ga opvragen bij zwolle en amsterdam. Kan nooit kwaad toch.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee Saffie,

Jeetje wat een lange wachtlijst! Zelf zit ik in de VU (Amsterdam) en daar is alleen voor de IUI een wachtlisjt (van 4 maanden). IVF/ICSI dus niet. Als je echt doorgestuurd wordt, krijg je eerst een intake. Dat is ca 3/4 weken nadat je belt. Dan zou je afh van je cyclus meteen kunnen starten... Voor resultaten per kliniek (in NL), zie onderstaande link: http://www.nvog.nl/uploads/yF/mt/yFmtfW ... liniek.pdf

Wij krijgen morgen te horen of het daadwerkelijk IVF zal worden en dan ga ik meteen bellen met de kliniek. Dan weet ik dus ook hoe lang het wachten exact is voor de intake. Houd er wel rekening mee dat je voor de VU zeker 8x moet komen... (1x intake, wellicht meteen prikinstructie, 1x uitgangsecho, 4x echo ivm FM, 1x punctie, 1x TP en 1x voor de zwangerschapstest, in de VU is dat een bloedtest)

Hopelijk heb je hier wat aan...

Succes!
    Gr Suus

5. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Maar is het dan (bij VU) niet mogelijk om een aantal van die dingen, zoals die echo's bij mn eigen gyn te doen? Mn gyn zei dat wel namelijk, maar ze kan het natuurlijk mis hebben. Want in leeuwarden kunnen ze tot en met de punctie alles zelf doen.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee Saffie,

Ja dat kan wel mits dat ziekenhuis een partnerkliniek is met de VU, zoals de fertiliteitafdelingen van het Medisch Centrum Alkmaar, Westfries Gasthuis (Hoorn), Ziekenhuis Gooi Noord (Laren), Flevoziekenhuis (Almere) en het St. Lucas Andreas Ziekenhuis (Amsterdam). Hoe dat is t.a.v. Leeuwarden weet ik dus niet, daar kan je ze het best even zelf voor bellen. De site van de VU is iig: http://www.vumc.nl/afdelingen/IVF-centrum

Wij zijn vandaag en staan sinds officieel op de wachtlijst voor ICSI bij de VU. Volgens de verpleegkundige is de wachtlijst 2 maanden en dat is vooral omdat het dossier moet worden omgezet naar de IVF-kliniek en dat daarna een intake-afspraak gepland moet worden (dat duurt ca een maand). Het zou dus ook sneller kunnen lijkt me..........

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Gr Suus

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Bedankt voor de info! Ik zal me er eens in verdiepen. 2 of 3 maanden zou wel fantastisch zijn!

Deel Deze Pagina