omdat ik vind dat mijn meisjes hoofd niet nog platter moet gaan worden ( is hier ook wel een beetje erfelijk, mijn man heeft ook een plat hoofd achter) leg ik haar overdag vaak op de zij met een grote knuffel (schildpad) achter haar rug. dat vind ze verder prima. s'nachts mag ze dan liggen hoe ze wil. op deze manier is op haar zij liggen toch niet gevaarlijk. ik bedoel ik kijk regelmatig bij haar als ze op dr zij ligt. (lees bijna elke 10 minuten) ze is 5 maanden en heeft een aerosleep
Koop een babysleep voor de zekerheid, dan kan ze niet op de rug gaan liggen en niet met het hoofdje in het matrasje draaien. Kijk maar eens op het internet. Babyandmore Ik gebruik hem zelf ook, mijn zoontje is al 18 weken en het gaat nog steeds erg goed, hij vindt het heerlijk liggen, na een korte wenperiode.
Met 5 maanden kan je kindje prima op haar zij liggen en je hoeft echt niet elke 10 minuten te gaan kijken (Zeker niet met een aerosleep). Goeie kans dat ze over een paar weken uit zichzelf op haar zij gaat liggen.
nee hoor meid niet druk maken, is gewoon veilig, zo slaapt mijn dochtertje al 4 maanden. Als ik der weleens op der buikje leg dan check ik wel regelmatig maar op zijtje kan geen kwaad
Sterre gaat sinds een paar weken zelf op haar zij liggen, dan weer links, en dan weer rechts. Ik zou me er geen zorgen om maken, met 5 maanden zijn ze sterk zat!
bedankt voor de antwoorden. op dr buik wil ze hier wel liggen om te spelen maar ze durft haar hoofdje niet neer te leggen. als ie soms weleens naar beneden valt als ze moe wordt en dr koppie raakt het bed weet ze niet hoe snel ze weer dr koppie omhoog moet doen hahaha