Kamer laten stucen duur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Aangezien nummer 2 op komst is moeten we onze kamers even opnieuw indelen. Wij hebben nu gewoon verf op de muren maar eigenlijk zou ik de muren willen laten stucen aangezien ik er nu geen muurstickers enz op kan plakken (de muren zijn nu namelijk geverfd met een soort van brobbeltjes/granol achtig iets).

Ik zou op zich de muren weer laten verven (geen behang) maar vind het mooier als ze gewoon strak zijn en als ik er dus evt muurstickers op kan plakken voor de kids.

Nu heb ik geen idee wat het zou kosten om de wanden van een slaapkamer te laten stucen. Heeft iemand een idee? Snap dat het afhangt van de grote van de slaapkamer maar heb nu echt geen idee aan welke bedragen ik moet denken en of ik het dat waard vind.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Je kan gratis offertes op het internet opvragen als Je de maten van de kamer doorgeeft, daarbij hangt het ook nog af van de kleur die je wilt.

Wij laten binnenkort een woonkamer, gang, traphoogte, 3 slaapkamers inclusies plafonds stuccen voor zo een 1500 euro.
    Maar het hangt echt af van de oppervlakte.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Het hangt er vanaf wat voor soort stucwerk je wilt en hoe groot de kamer is.

Als je het aantal m2 weet van je kamer, kan je zelf een proefberekening doen. Hier staan wat prijzen per m2: Stucadoor Prijzen | Stucadoor-Weetjes.nl

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    En wat wil je er na t stucen mee? Een tip: wij hebben het hele huis laten stucen en spack spuiten. Ziet er super uit, alleen muurstickers hechten dus voor geen meter!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier hele keuken laten doen voor 150 euro.

En superstrak ook.

Mocht je zijn naam willen, je kan me pb' en. Probeer ik het nog even voor je op te zoeken.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Als het te duur wordt kun je het ook zelf proberen als je een beetje handig bent, mijn man heeft alle slaapkamers zelf gedaan en het is superstrak geworden.

7. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Bedankt voor de info. Heb meteen op die website gekeken en kan daar inderdaad zien wat het ongeveer kost. Ik wist niet dat er zoveel soorten stucwerk zijn....Wil het gewoon glad hebben voor de rest maakt het niet veel uit. Behalve dan dat ik er stickers op wil kunnen plakken dus dan is spack spuiten misschien niet zo een goed plan (op basis van de ervaringen van MadeInUSA). We willen het daarna gewoon laten verven in een kleurtje. (eigenlijk zoals we het nu hebben alleen dan glad en geen spachtelpoets (volgens mij hebben we dat nu).

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan het ook meteen in een kleur erop laten brengen. Net zo makkelijk.

9. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij hebben een jaar geleden ons hele huis laten doen. Was een tientje per m2.
    Hebben we echt geluk mee gehad en is ook nog super gedaan.

Mijn vriend heeft denk ik zijn nr nog..

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier 12,50 per m2.

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Weet niet in welke omgeving je woont maar ik ken ook nog een paar stucadoors ;)

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij hebben t hele huis laten stuccen met sierpleister
    Voor redelijk bedrag ivm vrienden korting zonder zou t
    4000 euro zijn geweest

13. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Mijn vriend heeft een stukadoorsbedrijf, maar het ligt er echt aan hoeveel m2 en welk materiaal. Wil je met een fijne korrel, of juist super strak etc. Dat speelt een rol in de prijs. Je kunt op bijv. stukadoorsoffertes.nl (of iets in die richting) een offerte aanvragen en dan kunnen bedrijven bij jou in de buurt erop reageren en dan kan je kijken wie het goedkoopst is. Maar let wel op, goedkoop is duurkoop in dit soort gevallen.

14. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij zouden voor onze hal beneden, trappenhuis en hal boven 475 kwijt zijn. Geen idee wat oppervlakte is. Hij moet nog gaan komen, dus resultaat weten we nog niet.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier kon ik rekenen op 15 euro per m2.

Deel Deze Pagina