Aangezien we in verwachting zijn van ons 3 de spruitje . Zullen onze 2 dames samen op 1 kamer komen te liggen. De oudste wordt in maart 5 en de kleinste is 3 . Nu wou ik er liever al nu mee beginnen zodat ze tegen de tijd dat de kleine komt in ieder geval er aan gewend zijn. Nu hebben ze vannacht voor de eerste keer samen op 1 kamer gelegen nou dat was 1 grote party.. Wat is nou een goede manier voor te straffen als ze niet luisteren? Heb van alles geprobeerd. De oudste heeft het vol gehouden tot 21:45 En de kleine heb ik elke keer terug gelegd en verteld dat het bedtijd was en dat ze moest gaan slapen . Rond 00:00ging ze dat ook uit eidelijk,maar ik heb er niet zo'n behoefte aan op elke avond dit gevecht aan te gaan wie heeeft er tips?
Denk dat het gewoon wennen is, kan me voorstellen dat ze gaan 'keten'. Als de 'lol' er een beetje af is, zullen ze wel gaan slapen hoor. Gaan ze beiden tegelijk naar bed dan? Ik zou je oudste anders gewoon een uurtje later doen?
Hoe is het gegaan? Ik denk ook dat het gewoon spannend was, zo'n eerste keer. Na een tijdje zijn ze gewend en is de lol er wel af. Ze zullen vast nog wel even kletsen, maar dan zullen ze ook heus wel gaan slapen. Ik sliep heel lang met mijn zusje op 1 kamer en kan me niet herinneren dat we veel hebben liggen keten, eigenlijk.
nou hier dus wel ik moet er al een tijd mee wachten echt bjna 2 voor de kleinste slaapt want ze wacht op der zus :s het is nu 1 nacht heel goed gegaan ,maar we houden vol he